تعطیلی ساعتی مشاغل غیرکارشناسی است

ذاکری در خصوص تعطیلی ساعتی مشاغل گفت: این نوع تصمیم‌گیری‌ها غیرعقلانی و غیر کارشناسی قابل قبول نیست چرا که کرونا در ساعات مشخصی از روز انتقال نمی یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد ذاکری  در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه عادی شورای شهر رشت با اشاره به تصمیم گیری ستاد کرونا در خصوص تعطیلی مشاغل غیر ضروری در ساعات مشخص گفت: این نوع تصمیم گیری های غیر عقلانی  و غیر کارشناسی قابل قبول نیست چراکه کرونا در ساعات مشخصی از روز  انتقال نمی یابد و در این شرایط تنها راه مقابله این است که قرنطینه اجرا شود.

وی با انتقاد از اینکه در سطح ادارات دورکاری به درستی اجرا نمی‌شود اما مشاغل و اتاق اصناف تنها ملزم به تعطیلی هستند، اظهار کرد: جای تعجب دارد چگونه نمایشگاه های مختلف با حضور مردم در سطح گیلان برگزار می‌شود.

ذاکری از مسئولین ارشد گیلان خواست برای حفظ جان مردم اقدامات اصولی را در راس کار قرار دهند و گفت: تقاضا می شود تعطیلی مدارس و  دورکاری ادارات برای مقابله با شیوع کرونا در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه در بسیاری از مسائل، شورای شهر حق دخالت قانونی ندارد، افزود: مردم مدام از منتخبین خود می پرسند برای پیشرفت رشت چه کرده‌اید.

ذاکری با تاکید بر اینکه ناکارآمدی  اداره ورزش و جوانان گیلان در شرایط فعلی ورزش استان را درگیر چالش‌های بزرگی کرده است، اظهار کرد: تیم فوتبال داماش و سپیدرود در شرایط بحرانی بسر می برند.

عضو شورای شهر رشت در پایان خاطرنشان کرد : چندین بار از سوی شورای شهر بابت هدر رفت مسایل مالی در دو تیم ورزشی داماش و سپیدرود مکاتبات لازم شده است اما اقدامی نشده است.

کد خبر 454924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.