اشخاصی مانند یاوری دیگر نمی آیند

پیشکسوت و عضو هیئت مدیره ذوب آهن گفت: آقای یاوری مرد بزرگی برای فوتبال ایران و به خصوص اصفهان بود و زحمات زیادی را برای فوتبال کشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حال و هوای روزِ تلخ ورزشگاه تختی را می‌شد به آسانی از قدیمی‌های فوتبال اصفهان خواند. آن‌هایی که آمده بودند تا هم نسل و هم بازی‌شان را تا خانه ابدی بدرقه کنند. یکی از آن‌ها رسول کربکندی، پیشکسوت ذوب آهن و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه بود. او که در بیشتر مسیر چرخیدن جمعیت همراه با پیکر محمود حریری به دور ورزشگاه، جلوتر از همگان در حرکت بود و چهره مغمومی داشت.

کربکندی در پایان این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اتفاقی افتاد که همه را آزرده و دل همه را شکست. آقای یاوری مرد بزرگی برای فوتبال ایران و به خصوص اصفهان بود و زحمات زیادی را برای فوتبال کشید.

وی افزود: پس از دو ماه بیماری و سختی‌هایی که در ماه‌های اخیر کشیدند، نتوانستند دوام بیاورند. کادر پزشکی بیمارستان امین و الزهرا و خانواده ایشان همه تلاشی که لازم بود را انجام دادند ولی تقدیر این بود.

عضو هیئت مدیره ذوب آهن با تسلیت به خانواده یاوری، جامعه فوتبال و ورزش خاطر نشان کرد: این آدم‌ها دیگر مثل و مانندشان نمی‌آید. خدا رحمت‌شان کند و امیدواریم خانواده‌اش بتوانند این درد را تحمل کنند.

کد خبر 454892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.