روزنامه‌های ورزشی ۲۱آبان؛ تمدید با دیاباته خداحافظی با حسینی

بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال مدیران این تیم مشکلی با جدایی حسینی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۲۱ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "خوشحالم در زادگاه رونالدو توپ می‌زنم" به گفته‌های علی علیپور مهاجم تازه وارد باشگاه ماریتیمو پرداخت، کسی که به گفته خود به دنبال کسب عنوان اقای گلی در لیگ برتر پرتغال است.

"گل" با عنوان"دعوت نشدن وریا را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم" به ادعای جنجالی و عجیب احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال پرداخت، ادعایی که البته تحقق آن دور از ذهن و تا قدری ناممکن به نظر می‌رسد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استقلال به دنبال تمدید با شیخ" به تلاش مدیران استقلال برای حفظ شیخ دیاباته و تمدید قرارداد او پرداخت، بازیکنی که لزوم حفظ آن در بازی‌های استقلال به طور مشخصی به چشم می‌آید.

"خراسان ورزشی" با عنوان "انتقام سرخ‌ها از رقیب دیرینه" به توافق اولیه باشگاه پرسپولیس با شاهین طاهرخانی مدافع مغضوب استقلال پرداخت، بازیکنی جوان که می‌تواند آینده‌ای روشن را برای خود رقم بزند.

"ایران ورزشی" با عنوان"یک هفته فرصت برای جدایی حسینی" به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و به دنبال آن اضافه شدن رشید مظاهری به لیست این تیم پرداخت، اتفاقی که موجب می‌شود سید حسین حسینی بیش از پیش به درب‌های خروج استقلال نزدیک شود.

"شوت" با عنوان "درخواست ۹ میلیون یورو غرامت" به شکایت سنگین لئوناردو پادووانی از باشگاه استقلال پرداخت، کسی که با طلب ۱۰۰ هزار دلاری و مصدومیتی بلند مدت هرگز مورد توجه مدیران استقلال قرار نگرفت تا در وضعیت کنونی خواستار غرامتی سنگین شود.

" پرسپولیس" با عنوان"باز هم پای منابع داخلی در میان است" به بررسی ابعاد شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس پرداخت، شکایتی که به ادعای این روزنامه علاوه بر محرومیت نقل و انتقالاتی به مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس نیز اشاره دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "آسمان اصفهان گریست" به درگذشت تلخ محمود یاوری اسطوره مربیگری اصفهان و ایران بعد از یک ماه مبارزه با بیماری کووید ۱۹ پرداخت، وداعی تلخ که آسمان اصفهان را نیز به گریه انداخت.

"سبز سبزم" با عنوان"نه باور نمی‌کنیم جناب سرهنگ" به درگذشت محمود یاوری پرداخت، سرمربی اسبق ذوب آهن و سپاهان که برخی لقب "پدر سپاهان" را به او داده‌اند.

کد خبر 454746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.