۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
انتزاع فردیس از کرج

در این بسته خبری از رنگ آمیزی یک هزار و ۵۰۰ بولارد در سطح شهر قزوین تا احداث بوستان بانوان اسلامشهر و از سرگیری عملیات احداث نخستین پیاده راه خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

احداث بیش از ۱۳ هزارمترمربع فضای سبز در بندر ماهشهر

مجاهد نظارات، شهردار بندر ماهشهر اظهار کرد: با بررسی و تصویب شورای محترم شهر بندر ماهشهر پروژه احداث ۱۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای سبز در ضلع غربی بلوار دانشجو کلنگ زنی شد.

انتزاع شهرداری فردیس از کرج

ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت استقلال فعالیت در شهرداری فردیس و تسهیل امور شهروندان، گفت: شورای عالی استان‌های کشور به موضوع انتزاع شهرداری فردیس از کرج ورود کند و مساعدت کند تا این موضوع به نتیجه برسد.

صدور ۸۱۷ پروانه ساختمانی در سقز

محمدرضا درویشی، معاون شهرسازی شهرداری سقز از صدور ۸۱۷ پروانه ساختمانی در ۶ ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

تخصیص ۱۲ میلیارد ریال برای بهسازی رودخانه چایلق شیروان

مسعود الهی، معاون شهردار شیروان گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری سال گذشته برای بهسازی مسیر رودخانه چایلق این شهر خراسان شمالی تخصیص یافته است.

تعامل سازنده شهرداری بیرجند و امور مالیاتی

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند تعامل سازنده بین شهرداری و امور مالیاتی را ضامن درآمد پایدار در مدیریت توسعه شهری دانست و گفت: شهرداری‌ها می‌بایست با مدیریت درست از اعتباری که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به آنها ابلاغ می‌شود در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهرها استفاده کنند.

رنگ آمیزی یک هزار و ۵۰۰ بولارد در سطح شهر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بولارد در سطح شهر بازپیرایی و رنگ آمیزی می‌شود.

احداث بوستان بانوان اسلامشهر

حسین طلا، شهردار اسلامشهر گفت: احداث و تکمیل بوستان بانوان شهر اسلامشهر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهرداری سنندج میزبان وبینار خلاقیت و توسعه

سه رکوت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج از برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی خبر داد.

توزیع شش هزار تن آسفالت در معابر شهری هشتگرد

داریوش یگانه، شهردار هشتگرد در بازدید از آسفالت معابر شهری از توزیع شش هزار تن به صورت روکش مکانیزه و دستی در بلوارها و معابر شهری خبر داد.

از سرگیری عملیات احداث نخستین پیاده راه خرمشهر

عملیات اجرایی پروژه احداث نخستین پیاده راه در بلوار ساحلی بعد از پل قدیم با کفپوش گذاری ترافیکی توسط شهرداری خرمشهر پس از چند ماه توقف مجدداً از سر گرفته شد.

کد خبر 454722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.