تندیس یاوری در ورزشگاه نقش جهان ساخته شود

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: اگر محمود یاوری در آلمان به دنیا می‌آمد تندیس او را حداقل در یکی از ورزشگاه‌های مهم شهر می‌زدند که پیشنهاد می‌کنم سپاهان تندیس او را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بزند زیرا امثال یاوری‌ها در فوتبال ما کم هستند.

حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: متأسفانه خبر بدی را شنیدیم که فوتبال ایران و اصفهان پدر خود را از دست داده است، محمود یاوری بدون شک یکی از پنج نفر تأثیرگذاران در تاریخ فوتبال ایران است. افتخار این را داشتم که همسایه او باشم و از نزدیک او را بشناسم. بعد از مرحوم محمود حریری که رئیس باشگاه شاهین اصفهان بود یاوری یکی از بنیان‌گذاران شاهین اصفهان است.

وی با بیان اینکه یاوری تنها در دو باشگاه شاهین اصفهان و پاس تهران سابقه بازی دارد، تصریح کرد: وی یکی از وفادارترین یاران باشگاه شاهین و سپاهان بود که فوت او می‌تواند لطمه بزرگی به فوتبال اصفهان بزند. اکثر افرادی که در اصفهان با فوتبال مرتبط هستند از شاگردان یاوری بودند، من هم افتخار شاگردی این مربی بزرگ را داشتم و همیشه هر حرفی می‌زد عمل می‌کردم زیرا می‌دانستم تمام سخنان او از طلاست.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص مربیگیری محمود یاوری، خاطر نشان کرد: در هر تیمی بود تأثیر خوبی داشت، از دلال‌ها متنفر بود، خودش بازیکن انتخاب می‌کرد و محکم کار خود را انجام می‌داد.

چرخابی با اشاره به اینکه فوتبال ایران در حق پیشکسوتان جفا می‌کند، گفت: اگر محمود یاوری در آلمان به دنیا می‌آمد تندیس او را حداقل در یکی از ورزشگاه‌های مهم شهر می‌زدند که پیشنهاد می‌کنم سپاهان تندیس او را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بزند زیرا امثال یاوری‌ها در فوتبال ما کم هستند. این تندیس باید زده شود تا سرمشقی برای دیگر مربیان باشد، اگر محبتی که حق یاوری بود در زمان حضورش به او نشده است حال باید این کار بشود تا حداقل کوچک‌ترین پاسخ را به کارهای خوب او بدهیم.

کد خبر 454620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.