بازسازی اتوبوس‌ها به اهواز و کرج رسید

شهرداران اهواز و کرج از انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری این دو کلانشهر با سازمان برنامه و بودجه و صندوق کارآفرینی امید برای بازسازی اساسی و اورهال اتوبوس‌های شهری خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موسی شاعری شهردار اهواز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«تفاهم‌نامه بازسازی اساسی و اورهال ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز با سازمان برنامه و بودجه کشور و صندوق کارآفرینی امید در تهران و در محل سازمان برنامه و بوجه به امضا رسید.

با این اقدام ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی اهواز به دو برابر وضع موجود افزایش خواهد یافت که با توجه به شرایط تحریمی موجود و فرسوده بودن ناوگان اتوبوسرانی در همه کلانشهرها اقدامی اثربخش و بسیار مهم خواهد بود.»

علی‌اصغر کمالی‌زاده، شهردار کرج نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«در جلسه‌ای که با معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، تفاهم‌نامه تامین‌مالی نوسازی و بازسازی ۳۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری بین شهرداری کرج و این سازمان منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه اتوبوس‌های فرسوده شهر کرج با استفاده از منابع مالی که دولت از صندوق کارآفرینی امید کشور به منظور نوسازی ناوگان عمومی تخصیص داده، بازسازی خواهند شد.

از مدت‌ها پیش پیگیر بودیم تا از این ظرفیت ملی نیز به منظور تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرمان استفاده کنیم؛ لذا باید اعلام کنم با تلاش‌های صورت گرفته، شهر کرج در بین ۵ شهر اول کشور قرار گرفت که از این تسهیلات استفاده خواهد کرد.»

کد خبر 454619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.