لزوم استمرار آسفالت معابر شهری جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی

شهردار رشت با تاکید بر اینکه پروژه‌های آسفالت در معابر شهری رشت باید ادامه یابد، گفت: وجود چاله‌های متعدد در خیابان‌های اصلی شهر برای شهروندان رشت حادثه ساز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد احمدی صبح (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با تاکید بر اینکه واحد عمران شهرداری رشت باید محرک دیگر بخش‌های این مجموعه باشد، اظهار کرد: تمام تلاش مدیریت شهری در راستای ایجاد رضایتمندی در شهروندان است.

وی با بیان اینکه نیروهای واحد عمران باید در راستای تحقق اهداف شهرداری گام بردارند، تصریح کرد: این سازمان در اتخاذ تصمیمات بزرگ مدیریت شهری نقشی تأثیرگذار و کلیدی دارد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه پروژه‌های نهضت آسفالت در معابر شهری رشت باید ادامه یابد، تصریح کرد: وجود چاله‌های متعدد در خیابان‌های اصلی شهر برای شهروندان رشت حادثه ساز خواهد بود

وی با اشاره به شرایط اقتصادی ویژه‌ای که بر کشور حاکم است، افزود: شهروندان انتظارات بیشتری نسبت به عملکرد سازمان عمران شهرداری رشت دارند.

احمدی از حوزه بازآفرینی سازمان عمران خواستار ارائه گزارش عملکرد شد و گفت: انتظار می‌رود شاهد خروجی مناسب از این مجموعه در راستای تحقق اهداف شهرداری باشیم.

کد خبر 454597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.