بافت فرسوده منطقه ۶ اصفهان مورد توجه باشد

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: برخورد با بافت فرسوده منطقه شش باید با دیگر مناطق متفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز (یکشنبه) در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک روز جهانی شهرسازی، از شهرسازان با عنوان نقش آفرین تمدن‌سازی جوامع نام برد.

وی با اشاره به جلسه کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورا با رویکرد بررسی بافت‌های فرسوده منطقه شش، افزود: با وجود آنکه منطقه شش، منطقه‌ای برخوردار است اما از بافت فرسوده نیز رنج برده و وجود آن در کنار سایر بافت‌های توسعه یافته منطقه، با عدالت فضایی مغایرت دارد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه برخورد با بافت فرسوده منطقه شش باید با دیگر مناطق متفاوت باشد، خاطرنشان کرد: مردم ساکن منطقه مدعی تبعیض در رسیدگی به بافت‌های فرسوده در مقایسه با سایر بافت‌ها برای جمع‌آوری زباله و آسفالت هستند که این احساس تبعیض از خود تبعیض بدتر است.

وی تاکید کرد: پروژه همت آباد در منطقه شش نیز چند سالی است با هزاران آرزو و با حضور وزیر راه و شهرسازی وقت آغاز شده است؛ هرچند تاریخچه این پروژه‌ها شکست خورده است اما باید شهردار اصفهان به احترام مطالبه ساکنان که به امید خانه‌دار شدن در پروژه‌ای که بنا به دلایلی مسکوت مانده سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ورود کند.

کد خبر 454210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.