فرصت برای باخت نداریم/برگزاری بازی‌ها خوب است

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم. کادر فنی، تیم را برای قهرمانی تشکیل داده است و همه سعی می‌کنیم تا جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

امین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم هندبال آقایان سپاهان، اظهار کرد: شرایط تمرینات خوب است. از دوره اول که مسابقات تمام شد یک ماه می‌گذرد، اکثر مواقع صبح و بعد از ظهر تمرین داشتیم، در حال حاضر هم تیم در شرایط خوبی است.

وی با بیا اینکه هندبال یک رشته پر برخورد است، خاطر نشان کرد: فشار روی تیم‌ها زیاد است بازیکنان ما هم جوان هستند، شرایط مانند گذشته نیست که بازی‌ها هفته‌ای یک بار و به صورت رفت و برگشت باشد تا وقت برای استراحت داشته باشیم، بیماری کرونا باعث شده بازی‌ها به صورت متمرکز و یک روز در میان برگزار شود.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در خصوص صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر، تصریح کرد: فرصت برای باخت نداریم. تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم. کادر فنی تیم را برای قهرمانی تشکیل داده که همه سعی خود را می‌کنیم تا جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

کاظمی در رابطه با برگزاری لیگ برتر هندبال آقایان، گفت: هندبال مانند فوتبال در آمد ندارد و تمام ورزشکاران این رشته به سراغ شغل دوم نرفتند تا تمرکز خود را برای بازی‌ها بگذارند که اگر لیگ یک فصل برگزار نمی‌شد، بازیکنان دچار مشکل می‌شدند و برگزاری رقابت‌ها به این روش خوب است.

وی اضافه کرد: هندبال دیده نمی‌شود ولی امسال مبلغ دریافتی‌ها بهتر شده است. موضوع قابل توجه این است که با توجه به شرایط اقتصادی مبلغی که الان می‌گیریم با ۱۰ سال پیش تفاوتی ندارد.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در رابطه با بازی چهارشنبه مقابل کیمیا کاشت کردستان، اظهار کرد: تیم کردستان تازه وارد لیگ برتر هندبال شده است و چند بازیکن باتجربه دارد که فکر کنم بازی سختی نباشد ولی این تیم را هم دست کم نمی‌گیریم.

کد خبر 454206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.