حالا حالاها صبوری می‌کنیم تا محرم سپاهان قدرتمند را بسازد

پانصد و نود و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حالا حالاها صبوری می‌کنیم تا محرم سپاهان قدرتمند را بسازد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به مطلبی در مورد توقف سپاهان در دیدار روز گذشته دارد. در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، روز گذشته تیم‌های گل گهر و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر یک به نفع گل گهر به پایان رسید. در این مطلب آمده است که سپاهان هر چند این دیدار را واگذار کرد اما قطعاً باید حالا حالاها برای محرم نویدکیا در آغاز کار سرمربیگری‌اش صبوری کرد تا بتواند سپاهان قدرتمند را بسازد.

"راه پیروزی را پیدا خواهیم کرد" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های علیرضا مرزبان دارد. علیرضا مرزبان می‌گوید: مسئولان سپاهان راه درستی را انتخاب کرده‌اند و این تیم برای پیدا کردن راه پیروزی به زمان نیاز دارد. باید این نوید را بدهیم که اول راه هستیم و می‌خواهیم راه بزرگی را برویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه درستی را انتخاب کرده‌ایم. او اضافه کرده: بازیکنان خیلی خوبی داریم. محرم نویدکیا خیلی خوب فوتبال را می‌فهمد و مطمئن هستم که راه پیروزی را پیدا خواهیم کرد.

"حیف است این سناریو بازبینی نشود" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های رحمان رضایی دارد. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از داوری دیدار تیمش مقابل فولاد مدعی شد داوران این مسابقه به خوبی سناریوی خود را کارگردانی کرده‌اند. رضایی گفته: به اعضای تیم داوری تبریک می‌گویم که سناریوی خوبی را نوشته و کارگردانی کردند. فکر می‌کنم الان هم حیف است این سناریو بازبینی نشود، چون همه باید ببینند که چه سناریو جالبی را چیده بودند. آنها غافل هستند که من در چه لیگی بازی کرده‌ام.

برای مشاهده تمام صغحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 454165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.