اوج هیجان در سیرجان

پانصد و نود و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اوج هیجان در سیرجان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار سپاهان در سیرجان دارد. هفته نخست بیستمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس، امروز شنبه - ۱۷ آبان ماه - با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد که در یکی از مهم‌ترین مسابقات، سپاهان اصفهان در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان مهمان تیم گل‌گهر خواهد بود. سپاهانی‌ها بیش از هر تیم دیگری منتظر آغاز لیگ بیستم هستند؛ بازگشت محرم نویدکیا در کسوت سرمربی و محبوبیت بالای او بین سپاهانی‌ها، باعث شده که هواداران این تیم بیش از هر زمان دیگری در انتظار بازگشایی فصل جدید رقابت‌های فوتبالی کشور باشند.

"واقعاً خنده‌ام می‌گیرد" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های رحمان رضایی، سرمربی گاندوها دارد. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به شدت نسبت به عملکرد تیم داوری دیدارش برابر فولاد خوزستان معترض است و خواهان ورود مقامات قضائی به اتفاقات و تصمیمات داوری شده است. رضایی گفته: واقعاً خنده‌ام می‌گیرد که به این شکل آمده و ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی این‌طوری پنالتی می‌گیرند. بگویند سه امتیاز را به آنها بدهیم و بازی نکنیم این طور کسی هم خسته نمی‌شود.

"پنالتی عجیب علیه کامبک ذوب آهن" عنوان پایانی این روزنامه است که به موضوع داوری دیدار ذوب آهن و فولاد خوزستان پرداخته است. شاگردان رحمان رضایی در نخستین دیدار مقابل فولاد خوزستان به تساوی دو بر دو رضایت دادند. ذوبی‌ها پس از دریافت اولین گل از فولادی‌ها توانستند با دو گل نتیجه شکست را با پیروزی عوض کنند اما داور این مسابقه در دقایق پایانی با گرفتن یک پنالتی عجیب و بحث برانگیز برای فولاد خوزستان باعث شد تا این دیدار در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یابد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 453994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.