آسفالت ۱۳۵۰۰ مترمربع از محلات شهرک ۵ آذر سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه با بیش از دو هزار و ۲۵۰ تن آسفالت، ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع از محلات شهرک ۵ آذر آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا کاظمی اظهار کرد: کرد: شهرک ۵ آذر یکی از شهرک‌های تازه احداث شده در محدوده این منطقه است که به دلیل انجام ساخت ساخت و سازهای جدید برخی از معابر و محلات آن فاقد آسفالت بود.

وی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات شایسته به ساکنان این شهرک و در راستای رفاه حال ساکنان این شهرک عملیات آسفالت معابر شهرک ۵ آذر براساس اولویت اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع از محلات شهرک ۵ آذر در سنندج خبر داد و گفت: با بیش از دو هزار و ۲۵۰ تن آسفالت بخش عظیمی از معابر این شهرک آسفالت و بهسازی شد.

کاظمی تصریح کرد: روکش آسفالت شهرک ۵ آذر پشت آپارتمان‌های سما، خیابان نرگس و کوچه‌های نرگس یک تا چهار به متراژ شش هزار و ۵۰۰ مترمربع با قریب به یک‌هزار و ۱۰۰ تن آسفالت و بهسازی شد.

وی افزود: عملیاتی نظیر شش هزار و ۵۰۰ متر مربع شن ریزی، ۴۰۰ مترمکعب خاکبرداری و ۸۰۰ متر طول جدول گذاری در راستای آسفالت و بهسازی خیابان نرگس و کوچه‌های نرگس و کوچه‌های نرگس یک تا ۴ نیز انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از بهسازی شش هزار متر مربع از خیابان پرتو و کوچه‌های پرتو یک تا ۴ با یک هزار تن آسفالت نام برد و خاطرنشان کرد: شش هزار متر مربع شن ریزی، ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری و ۷۰۰ متر طول جدول گذاری به منظور تکمیل این معابر صورت گرفته است.

کاظمی گفت: بهسازی یک هزار متر مربع از کوچه نغمه با ۱۶۵ تن آسفالت واقع در خیابان الهه نیز انجامش ده است.

کد خبر 453933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.