امکان شارژ آنلاین کارت الکترونیکی عوارض در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از امکان شارژ آنلاین کارت الکترونیکی عوارض خروجی خودرو در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان خبر داد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خودروهای بارگیری شده از میدان باید عوارض خروجی پرداخت کنند.

وی افزود: حدود سه سال است که محل دریافت عوارض میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان به صورت سه گیت الکترونیکی و یک گیت دستی عوارض دریافت می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش معطلی رانندگان جهت شارژ کارت‌های الکترونیکی عوارض خروجی از میدان میوه و تره‌بار، امکان شارژ آنلاین کارت الکترونیکی فراهم شده است و رانندگان می‌توانند بدون مراجعه به میدان کارت خود را تمدید اعتبار کنند.

وی ادامه داد: رانندگان با مراجعه به سایت سازمان به آدرس http://samandehi.org در لینک خدمات الکترونیک، عوارض الکترونیک میدان میوه و تره‌بار، با وارد کردن نام کاربری کد ملی و کلمه عبور شماره تلفن همراه میزان شارژ دلخواه را وارد کرده و ثبت کنند.

مجیری با بیان اینکه اجرای این طرح موجب روان‌سازی تردد، صرفه‌جویی در زمان و توقف نداشتن خودروها و از همه مهم‌تر حذف تبادل پول نقد می‌باشد، ادامه داد: در سامانه عوارض الکترونیک میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان، اطلاعات هشت هزار خودرو ثبت شده است که روزانه پنج هزار خودرو اعم از کامیونت، وانت بار، تریلر بارگیری و جهت توزیع میوه و تره‌بار از میدان خارج می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با فراهم شدن این امکان رانندگان وسایل نقلیه بدون توقف جهت شارژ کارت خود با آسودگی خیال از گیت‌های عوارضی عبور می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: میزان عوارض به نسبت نوع خودرو اعم از وانت بار، کامیونت و تریلر متفاوت است و زمانی که خودرو از عوارضی عبور می‌کند مقدار هزینه عوارضی، متناسب با نوع خودرو به طور اتوماتیک از اعتبار این برچسب‌ها کسر می‌شود.

کد خبر 453848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.