ایالت‌های کلیدی آمریکا در چه وضعیتی هستند؟ + جزئیات

فاصله دو کاندید حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در ۵ ایالت کلیدی کم تر از همیشه شده و رقابت در این ایالات را بسیار حساس کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در زیر نگاهی به وضعیت آرا در این ایالت‌ها می‌اندازیم:

ایالت آریزونا: ۱۱ رأی الکترال / فاکس علیرغم باقی رسانه‌ها که تصمیم گرفته‌اند در این ایالت برنده‌ای مشخص نکنند، هنوز هم بایدن را برنده می‌داند. بایدن ۵۰.۱ به ۴۸.۵ از ترامپ در این ایالت جلو است.

ایالت جورجیا: ۱۶ رأی الکترال / ترامپ ۴۹.۶ و بایدن ۴۹.۱ آرا را در این ایالت به دست آورده اند. اعلام نتیجه نهایی به دلیل ادامه داشتن شمارش آرا در مرکز این ایالت طول کشیده و نتیجه قطعی آن ساعت ۲۴ به وقت محلی (۸:۳۰ صبح به وقت تهران) اعلام خواهد شد.

ایالت نوادا: ۶ رأی الکترال / نتیجه شمارش آرا در این ایالت نامعلوم است، اما طبق آماری که تاکنون اعلام شده، بایدن در این ایالت پیشتاز است و ۴۹.۴ درصد آرا به خود اختصاص داده است.

ایالت کارولینای شمالی: ۱۵ رأی الکترال / ترامپ ۵۰.۱ به ۴۸.۷ از بایدن جلو است. طبق قوانین این ایالت، تا روز ۱۲ نوامبر منتظر آرای پستی خواهد ماند و بعد شمارش آرا را ادامه خواهد داد.

ایالت پنسیلوانیا :۲۰ رأی الکترال / ترامپ در این ایالت کلیدی با ۴۹.۸ درصد آرا جلو است اما فاصله‌اش با بایدن بسیار کم شده و حتی انتظار می‌رود پیروز این ایالت باشد؛ اتفاقی که وی را به کاخ سفید خواهد فرستاد.

کد خبر 453762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.