نوسازی پر تردد ترین پیاده رو شهر گلستان

در این بسته خبری از مسدودیت ۲۰ مسیر پرتردد در سبزوار تا نهضت آسفالت در اسلامشهر و پیشگیری از سیلاب با احداث گابیون در بندار کوه میگون را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ادامه روند ساماندهی آسفالت معابر در پاکدشت

محسن تاجیک، شهردار پاکدشت گفت: رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری است.

آماده‌باش شهرداری سر پل ذهاب برای فصل بارندگی

صابر حیدری، شهردار سر پل ذهاب با اعلام آماده‌باش کامل شهرداری برای فصل بارندگی در سطح شهرستان گفت: اقدامات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامتی مردم سختگیرانه‌تر اجرا شده است.

شهرداری‌های آستارا ۲۳۵ میلیون ریال به کتابخانه‌ها پرداخت کردند

آرزو عباس زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا گفت: شهرداری‌های این شهرستان در سال جاری، ۲۳۵ میلیون ریال به عنوان نیم درصد درآمد خود به حساب این نهاد واریز کردند.

ضرورت ساماندهی تبلیغات شهری در فولادشهر

بابک محمدی، شهردار فولادشهر گفت: ساماندهی تبلیغات شهری نقش مهمی در شکل‌گیری نمای شهری و همچنین ارتقای سلامت روانی شهروندان دارد.

نوسازی پر تردد تر ین پیاده رو شهر گلستان

حمید قاسمیان، نوسازی پر تردد تر ین پیاده رو شهر گلستان با اجرای سنگفرش در پروژه تعریض جاده ساوه در حال تکمیل است.

پیشگیری از سیلاب با احداث گابیون در بندار کوه میگون

شهرداری اوشان، فشم و میگون به منظور کنترل سیلاب‌های فصلی، طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی جهت پیشگیری از این مهم تبیین و گابیون در بندار کوه میگون احداث کردند.

۲۰ مسیر پرتردد در سبزوار مسدود شد

فواد سحابی، رئیس سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی، ۲۰ مسیر ورودی پرتردد این شهرستان مسدود شد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری محمدیه

علی گچ پزها، معاون عمرانی شهرداری محمدیه گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده پروژه‌های نیمه تمام تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

نهضت آسفالت در اسلامشهر

هادی گورابی، معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر، گفت: معابر شهر اسلامشهر با اجرای نهضت آسفالت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه عوامل شهرداری بهسازی و بازسازی می‌شود.

تله‌سیژ قزوین ایمن است

هادی طاهرخانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین گفت: با توجه به قرارگیری تله سیژ قزوین در فضای باز کوهستانی و اعمال نظارت‌های سختگیرانه، هیچ جای نگرانی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در این مرکز رفاهی، تفریحی و گردشگری وجود ندارد.

کد خبر 453739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.