اضافه شدن ۱۶ هزار متر مربع به فضای سرپوشیده نمایشگاهی استاندارد کشور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با افتتاح فاز اول سایت جدید نمایشگاهی اصفهان در حال حاضر ۱۶ هزار متر مربع به فضای سرپوشیده نمایشگاهی استاندارد کشور افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن حسین‌زاده امروز _ چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: اصفهان قطب تولید و صنعت کشور است.

وی تصریح کرد: ۴۱ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد که ۳۲ سایت به صورت دائمی و رسمی فعال است و بیش از ۷۰۰ هزار متر مربع فضای باز و پوشیده نمایشگاهی در کشور دارد که با افتتاح فاز اول سایت جدید نمایشگاهی اصفهان در حال حاضر ۱۶ هزار متر مربع بر فضای سرپوشیده نمایشگاهی استاندارد کشور افزوده می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور تصریح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با ۲۷ سال سابقه فعالیت و روند رو به رشد هر ساله با برگزاری بیش از ۶۰ نمایشگاه تخصصی متنوع در معرفی دستاوردهای صنعتی و تجاری کشور نقش مهمی را ایفا کرده و امروز محل جدید نمایشگاه رسماً به بهره برداری می‌رسد که در فاز دوم توسعه و گسترش این مجموعه جدید نمایشگاهی هم در نظر گرفته شده است.

حسین زاده تاکید کرد: صنعت نمایشگاهی با اشتغال ۳۳ هزار نفری در کشور و ارتباط با ۱۵۰ رسته شغلی موجب رونق بخشی تجاری، صنعتی و توسعه صادرات غیر نفتی، بازاریابی و قراردادهای بازرگانی بی شمار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی به وجود آمده، گفت: چهار پروتکل بهداشتی در صنعت نمایشگاهی به صورت علمی در نظر گرفته‌ایم که به تأیید وزارت بهداشت رسیده و از ۲۴ خرداد مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها با حضور افراد متخصص به صورت محدود داریم که به صورت مجازی نیز پخش خواهد شد.

معاون وزیر صمت گفت: پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مطابق با استانداردهای جهانی به ویژه در تجهیزات برق و مکانیک احداث شده است.

کد خبر 453557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.