افتتاح مجازی پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان/تسلیم فشارها نشدیم

شهردار اصفهان از ایجاد پاتوق‌های شهری در اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر در مناطق یک و ۹ پاتوق‌های شهری ایجاد شده و به زودی در دیگر مناطق نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه سه‌شنبه _۱۳ آبان‌ماه ۹۹_ در برنامه تلویزیونی هشت بهشت، ضمن تبریک فرا رسیدن خجسته میلاد پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: می‌توان با مبنا قراردادن مهربانی و محبت حضرت محمد (ص) و صداقت و راستی امام جعفرصادق (ع) وحدت را به معنای واقعی در رفتار، کردار و گفتار به عنوان نیاز فوری و حیاتی جامعه مسلمانان تحقق ببخشیم.

وی افزود: در سایه وحدت، همدلی و همراهی ایجاد خواهد شد و می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و گره بسیاری از مشکلات را باز کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌ها در شهر تصریح کرد: در اصفهان با توجه به شرایط سخت اقتصادی، باید بسیاری از پروژه‌ها تعطیل می‌شد، اما با همت تمام مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استان امروز هیچ پروژه‌ای متوقف نشده و پروژه‌های بزرگ و کوچک با سرعت در حال اجرا است.

افتتاح رسمی پروژه نمایشگاه بین‌المللی به صورت مجازی

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های بزرگ عمرانی به دلیل شرایط کرونایی بدون برگزاری آئین افتتاح رسمی با حضور مقامات رسمی و شهروندان، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: پل آفتاب و ادامه بلوار فرزانگان یکی از این پروژه‌ها بوده که در حال حاضر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

نوروزی با بیان اینکه سلامت مردم برای همه ما مهم است، خاطرنشان کرد: در آینده آئین افتتاح رسمی پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از طریق فضای مجازی و آنلاین با حضور مقامات کشوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌ای که برای احداث آن در سه سال اخیر ۲۲۵ میلیارد تومان هزینه و با بیش از ۲۱۰ پیمانکار قرارداد منعقد شده، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری نمایشگاه‌ها بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به فاز نخست پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، خاطرنشان کرد: در فاز نخست سالن امیرکبیر، بخش اداری، الکتریکال و مکانیکال، فضای سبز، رجیستری و تأسیسات آماده شده است.

سالن اجتماعات گلستان شهدا آماده بهره‌برداری

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد در نقاط مختلف شهر، گفت: علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی با اجرای پروژه‌های متعدد در شهر، اتفاقات خوشایندی در حال رخ دادن است؛ همچنین زیر زمین شهر برای احداث خط دو مترو از دو جبهه در محاصره تی. بی. ام‌های بزرگ قرار گرفته و به هیچ عنوان تسلیم فشارها نشدیم.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت قابل توجه پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا، تصریح کرد: تاکنون برای این پروژه هزینه‌های زیادی صرف شده و آماده بهره‌برداری است.

نوروزی با بیان اینکه پروژه رینگ چهارم به عنوان یک پروژه بزرگ با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

چهارباغ زیباتر می‌شود

وی با بیان اینکه در چهارباغ تحولات زیادی صورت گرفته و اکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زیباتر خواهد شد، ادامه داد: پروژه ساماندهی و سنگ‌فرش میدان امام حسین (ع) همچنین سنگ‌فرش خیابان‌های فرعی منتهی به چهارباغ در حال اجرا است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری اصفهان در صدد تأمین رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان است، اظهار کرد: در هر منطقه شهر یک خیابان برای اجرای طرح پیرایش شهری در نظر گرفته شده تا یکسان‌سازی نماها و تابلوها انجام شود، البته اجرای این طرح در گرو مشارکت و همراهی کسبه است.

اجرای طرح پیرایش شهری در اصفهان

وی با بیان اینکه در تمام مناطق طرح پیرایش شهری در حال اجرا است، گفت: پس از اجرای پیرایش شهری در مناطق ۱۵ گانه، این طرح به کل شهر تعمیم داده خواهد شد.

نوروزی از ایجاد پاتوق‌های شهری در اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق یک و ۹ پاتوق‌های شهری ایجاد شده و به زودی در دیگر مناطق شهر نیز اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ ۹۹.۹.۹ بهره‌برداری از ۹ پروژه عمرانی در منطقه ۹ انجام خواهد شد که یکی از این پروژه‌ها رونمایی از پاتوق‌های شهری در این منطقه خواهد بود.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد شبکه‌های دوچرخه‌سواری در شهر، افزود: درصدد هستیم با ایجاد شبکه دوچرخه‌سواری در بخش عظیمی از شهر، دوچرخه جایگزین خودرو شود، از این رو طرح مورد نظر آماده و به مناطق مختلف اعلام شده تا مسیرهای دوچرخه ایجاد و با اتصال آنها شبکه دوچرخه سواری بزرگ در شهر ایجاد شود.

کد خبر 453384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.