دموکرات ها اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را به دست می‌گیرند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و از اعضا حزب دموکرات اطمینان داد که دموکرات ها اکثریت مجلس نمایندگان این کشور را به دست می‌گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از سی ان ان، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چری بوستوس، رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره، ابراز اطمینان کردند دموکرات‌ها امشب اکثریت مجلس را به خود اختصاص دهند.

بوستوس در یک کنفرانس ویدئویی با خبرنگاران گفت که "من معتقدم ما اکثریت را حفظ خواهیم کرد. من معتقدم ما اکثریت را رشد خواهیم داد. " وی از پیش بینی تعداد کرسی‌های دموکرات‌ها خودداری کرد.

رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره گفت: "ما قرار نیست تعدادی برای کرسی‌ها تعیین کنیم. رهبران دموکرات پس از روز انتخابات برای شمارش گسترده و حتی شمارش مجدد آرا آماده می‌شوند. ما باید هر صدایی را بشنویم. ما باید هر رأی را بشماریم و اینگونه است که از دموکراسی خود محافظت می‌کنیم. "

در این نشست، نانسی پلوسی توصیه‌های خود را به رأی دهندگان دموکرات اعلام کرد. وی گفت: "اعتماد به نفس داشته باشید، آرام باشید، صبور باشید. چون ما آماده‌ایم. تا زمانی که همه در سراسر کشور فرصت رأی دادن را نداشته باشند جشن نگیرید. ما نمی‌خواهیم مانع هر گونه رأی‌گیری شویم؛ زیرا مردم فکر می‌کنند انتخابات برای رئیس جمهور تمام شده است. "

وی افزود: "خطر این انتخابات روشن است. این انتخابات چیزی کمتر از پس گرفتن روح آمریکا نیست. آیا ملت ما از صدای ترس پیروی خواهد کرد، یا اینکه ما امید، آزادی و عدالت را برای همه انتخاب خواهیم کرد؟ "

پلوسی با بیان اینکهمعتقد است جو بایدن رئیس جمهور می‌شود، گفت: "هر کسی که در انتخابات پیروز شود ما به آن احترام می‌گذاریم و موافق انتقال صلح‌آمیز قدرت عستیم. "

وی افزود: "ما از هر لحاظ آماده‌ایم تا از دموکراسی خود در برابر هرگونه اقدامات دفاعی محافظت کنیم. رئیس جمهور ممکن است بخواهد این مسئله را رد کند، اما مطمئن باشید که دموکراسی ما زنده خواهد ماند."

کد خبر 453377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.