گجت‌های محبوب گیمرها در سال ۲۰۲۰

گجت‌های زیادی وجود دارد که گیمرها هنگام بازی کردن از آن‌ها استفاده می‌کنند، این گجت‌ها تجربه خوبی برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بازی‌های ویدئویی طرفداران زیادی دارد. گیمرهای واقعی برای لذت بردن از بازی‌های ویدئویی به گجت‌های متنوعی نیاز دارند.، به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده مختلف، لوازم جانبی ویژه گیمرها را طراحی و تولید می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی چندین گجت که گیمرها باید در سال ۲۰۲۰ داشته باشند می‌پردازیم:

دسته بازی استیل سریز مدل Nimbus

دسته بازی استیل سریز مدل Nimbus از جمله ابزارهایی است که هر گیمری باید داشته باشد. این گجت که دارای مجوز رسمی است روی سیستم عامل‌های iOS، tvOS و iPadOS قابل اجرا بوده و دارای یک باتری قابل شارژ است. با هر بار شارژ کردن باتری این محصول، می‌توان ۵۰ ساعت از آن استفاده کرد.

کنسول بازی مایکروسافت Xbox Series X

کنسول بازی مایکروسافت Xbox Series X به منظور بهبود سرعت و عملکرد دوباره بازسازی شده است. این گجت به آخرین معماری پردازنده‌های گرافیکی Zen ۲ و ARDNA ۲ مجهز شده است. ظرفیت داخلی این گجت یک ترابایت و حافظه رم آن ۱۶ گیگابایت بوده و دارای پورت‌های HDMI، پورت شبکه Ethernet و سه پورت USB-Type A است.

کنسول نسل بعد سونی PS۵

کنسول نسل بعد سونی PS۵ که به رنگ سیاه و سفید است، طراحی شگفت‌انگیزی دارد. این گجت در دو نسخه در اختیار کاربران قرار گرفته که یکی از آن‌ها مجهز به درایو Blue-ray ۴K بوده و دیگری یک نسخه دیجیتالی خالص است.

هدست گیمینگ بی‌سیم استیل سریز مدل Arctis ۷P

هدست گیمینگ بی‌سیم استیل سریز مدل Arctis ۷P دارای میکروفون نویز کنسلینگ ClearCast است. بنابراین این محصول به بهبود کیفیت صدا و شفافیت آن هنگام صحبت کردن افراد با دیگر گیمرها کمک شایانی می‌کند. طراحی دو طرفه این هدست به کاربر اجازه می‌دهد میکروفون آن را در یک حالت طبیعی قرار دهند.

ماوس گیمینگ بی‌سیم Logitech G PRO

ماوس گیمینگ بی‌سیم Logitech G PRO دارای سنسور دقیق HERO ۲۵K است، بنابراین تجربه خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این مدل ماوس علاوه بر اینکه دقت فوق‌العاده‌ای دارد، وزن و شکل آن نیز برای انجام دادن بازی‌های ویدئویی بسیار مناسب است. همچنین این گجت دارای یک باتری بسیار سبک با عمر طولانی است.

کیبورد گیمینگ قابل حمل ریزر مدل Huntsman Mini

از آنجایی که کیبور گیمینگ قابل حمل ریزر مدل Huntsman Mini عملکرد بسیار سریعی دارد و سبک است، تجربه خوبی را برای کاربران به همراه دارد. این مدل کیبور به سوئیچ نوری پیشرفته نیز مجهز است. ابعاد کوچک این گجت به کاربر اجازه می‌دهد که آن را به راحتی با خود حمل کند. اندازه این کیبورد تقریباً ۶۰ درصد ابعاد کیبوردهای استاندارد است.

لپ تاپ گیمینگ Dell G۵ ۱۵ Special Edition Ryzen

لپ تاپ گیمینگ Dell G۵ ۱۵ Special Edition Ryzen به گیمرها این امکان را می‌دهد که در هر مکانی بتوانند بازی کنند. این محصول از نظر قدرت پردازشی، طول عمر باتری و نمایشگر بسیار قابل توجه است و از پردازنده‌های قدرتمند شرکت AMD استفاده کرده است. حافظه ذخیره سازی این لپ تاپ ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم آن هشت گیگابایت است.

ساندبار بلوتوثی ریزر Leviathan

ساندبار بلوتوثی ریزر Leviathan صدای فراگیر واقعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نوع ساندبار دارای دو ووفر ۲.۵ اینچی و دو عدد توییتر ۰.۷۴ اینچی است. ووفر، نوعی بلندگو الکتریکی است که می‌تواند فرکانس‌های بین ۴۰ تا ۵۰۰ هرتز را پردازش کند. توان خروجی این محصول ۳۰ وات است. وزن ساندبار دو کیلوگرم و وزن ساب ووفر ۲.۳۵ کیلوگرم است.

موبایل گیمینگ ایسوس ROG Phone

۳ گیمرها با استفاده از موبایل گیمینگ ایسوس ROG Phone ۳ می‌توانند جلوه صوتی درون بازی را افزایش دهند. سنسور حرکتی و سنسورهای لمسی مافوق صوت این گوشی به کنترل عملکرد گیمرها کمک شایانی می‌کند. ویژگی جالب توجه گوشی جدید این است که بیش از حد گرم نمی‌شود، بنابراین کاربران می‌توانند ساعت‌ها با آن کار کنند و از بازی خود لذت ببرند.

کد خبر 453371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.