نمایشگاه ساختمان باید زمینه ساز تحول این صنعت باشد

عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان گفت: نمایشگاه ساختمان باید زمینه ساز تحول این صنعت باشد و با نگاه مسئله محور با موضوعات برخورد کند.

به گزارش ایمنا، مهدی شیخ سجادیه با اشاره به برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه تخصصی از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه در اصفهان و در محل نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: منزل مسکونی از ابتدایی‌ترین نیازهای بشر است که باید تأمین شود و چنانچه این نیاز هر خانواده‌ای تأمین نشود باید منتظر بروز انواع آسیب‌های اجتماعی باشیم که این امر زیبنده هیچ انسانی نیست.

عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان با بیان اینکه با حضور سعی داریم علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از تجربیات شرکت‌های ساختمانی نیز در حوزه ساخت و ساز بهره ببریم، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان استقبال از غرفه عقیق نقش جهان در این نمایشگاه بالا باشد.

شیخ سجادیه گفت: باید توجه داشت که ساخت مسکن ارزان برای همه اقشار فاقد مسکن در دستور کار این هلدینگ قرار دارد و از همه فعالان حوزه ساختمان درخواست می‌شود تا با مشارکت مناسب بتوان اقشار فاقد مسکن را صاحب خانه کرد.

کد خبر 453248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.