۶ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر موجود است

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: در حال حاضر ۶ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر موجود است که ۴ مورد از آنها فعال است.

به گزارش ایمنا، عبدالحسین ارجمند در دویست مین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: از آنجایی که پیگیری، نظارت و سیاست گذاری در حوزه حمل و نقل بخش عمده فعالیت این معاونت است، اجرای بسیاری از امور در حوزه کاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری بندرعباس در خصوص روند ایمن سازی و تحول ترافیکی شهرک پیامبر اعظم (ص)، اضافه کرد: تبدیل پروژه پیامبر اعظم (ص) به شهرداری در حال حاضر متوقف شده است، چراکه تکمیل این پروژه در بحث عمرانی، ترافیکی در حوزه عملکردی اداره راه و شهرسازی است، اما بنا بر تقاضای شهروندان و دستور شهردار طی هفته‌های آتی موارد مربوط به حوزه ترافیکی و ایمن سازی در دستور کار قرار گرفته شده است.

ارجمند تصریح کرد: در برخی معابر برای برخی امور ادارات و دستگاه‌ها حفاری‌هایی صورت گرفته است که باعث ایجاد فرورفتگی‌هایی در آسفالت معابر شده که با بررسی‌های صورت گرفته، این مشکلات بزودی مرتفع خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه به سمت هوشمند سازی و نصب دوربین‌های کنترل سرعت وسایل نقلیه حرکت کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر تعداد ۶۸ دوربین پایش تصویری در مرکز کنترل ترافیک شهرداری فعال هستند و به طور مداوم رصد می‌شوند.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌های مقرر شده و با همکاری پلیس راهور، در آینده‌ای نزدیک نرم افزار پلاک خوان بر روی این دوربین‌ها نصب خواهد شد.

ارجمند ابراز کرد: در حال حاضر ۶ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر موجود است که ۴ مورد از آنها فعال است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: برای آسفالت معابر نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته است و در بخش‌هایی که نیاز است، همسطح سازی و لکه‌گیری انجام خواهد شد.

کد خبر 453244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.