جیره غذایی محیط‌بانان از آذرماه پرداخت می‌شود

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور اعلام کرد: جیره غذایی محیط بانان به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان از آذرماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت وگو با شبکه خبر با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست و محیط‌بانان از اسفندماه سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به افزایش حقوق‌ها بودجه سایر سازمان نیز به این موضوع اختصاص یافت در حالی که پیش‌تر جیره غذایی محیط‌بانان از بودجه سایر پرداخت می‌شد و ردیف مستقل برای این امر نبود به همین دلیل امسال به چالش برخورد کردیم که تاکنون با افزایش ۵۰ درصدی حقوق، مبلغ مشخصی برای این ردیف نداشتیم و جیره غذایی پرداخت نشد.

وی افزود: هفته‌های گذشته به طور جدی پیگیر این موضوع بودیم، مکاتباتی صورت گرفت و در ملاقات حضوری که با یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه داشتیم، مقرر شد به محیط‌بانان نیز که همانند سایر کارکنان لشکری خدمت می‌کنند، جیره غذایی مستقل و همچنین استحقاقی سالیانه اختصاص یابد.

سرهنگ محبت خانی با بیان اینکه سال آینده ردیف مستقلی برای یگان حفاظت در نظر گرفته خواهد شد، گفت: سال آینده نیز استحقاقی سالیانه و همچنین استحقاقی ماهیانه محیط‌بانان از ردیف بودجه مستقل پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به ما قول دادند که می‌توانیم از ماه آینده جیره غذایی را با مبلغ ماهیانه ۴۵۰ هزار تومان به محیط‌بانان پرداخت کنیم.

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست درباره معوقات هفت ماهه جیره غذایی محیط‌بانان، گفت: برای پرداخت معوقات نیز قول مساعد داده شده است و این موضوع را هم پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 453216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.