یک هافبک دفاعی در راه ذوب آهن است/ حافظی هنوز تائید نشده

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: قطعا طی چند روز آینده یک هافبک دفاعی جدید از بین چند گزینه ای که مدنظر داریم به جمع سبزپوشان ذوب آهن اضافه خواهیم کرد.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه مربیان ارشمند فوتبالی زیادی در استان اصفهان داریم، اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن خیلی مصمم بود تا دستیار رحمان رضایی از میان مربیان اصفهانی انتخاب شود؛ اما با توجه به متداول بودن انتخاب دستیار توسط سرمربی در دنیا، رحمان رضایی دو نفر را به عنوان گزینه معرفی کرد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز حضور حافظی به عنوان دستیار رحمان رضایی تائید نشده است، ادامه داد: آقایان حافظی و تقی‌پور عنوان گزینه‌های پیشنهادی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به ما معرفی شده اند؛ جهت تکمیل کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن در روزهای آینده یکی از این دو نفر را برای پیوستن به کادر فنی سبزپوشان معرفی خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن، با بیان اینکه مدیرعامل کارخانه باید پاسخگوی سیاست کارخانه ذوب آهن باشد، گفت: است که با توجه به اینکه آقای محمدی گرفتار بیماری سرطان است و در حال حاضر تحت مداوا بسر می‌برد، بطور طبیعی نمی‌تواند در باشگاه حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: اینکه حضور محمدی در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن جنبه روانی دارد یا مسئله دیگریست در حیطه اختیارات من نیست. در حال حاضر با توجه به نیاز باشگاه به فردی برای انجام امورات، آقای صالحی از طرف کارخانه به عنوان قائم مقام باشگاه معرفی شده اند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با آرزوی سلامتی برای مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: امیدوارم هرچه زودتر مدیرعامل باشگاه سلامتیش را بدست بیاورد و بتواند سرکارش حضور پیدا کند، اگر خدای نکرده شرایطش را نداشته باشد تصمیم گیری در این رابطه بر عهده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن خواهد بود.

وی با رد شایعاتی مبنی بر جدایی فرشاد محمدی مهر از جمع بازیکنان ذوب آهن گفت: محمدی مهر درخواست‌هایی از باشگاه‌های دیگر داشت ولی وی یکسال دیگر با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارد. فرشاد محمدی مهر درخواست‌هایی از باشگاه ذوب آهن دارد که در حال تلاش هستیم تا خواسته‌هایش را در حد معقولش به انجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکل در خط میاین ذوب آهن علی نبی زاده را از تیم شهر خودرو جذب کرده ایم، تصریح کرد: نبی زاده جز بازیکنان اصلی و جوان تیم شهر خودرو بود و قطعاً طی چند روز آینده یک هافبک دفاعی جدید از بین چند گزینه‌ای که مدنظر داریم به جمع سبزپوشان ذوب آهن اضافه خواهیم کرد.

کد خبر 453206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.