بیانیه هنرمندان رادیو نمایش در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص)

هنرمندان رادیو نمایش با صدور بیانیه ای اهانت رئیس جمهور فرانسه را به ساحت حضرت محمد (ص) محکوم کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص)، هنرمندان رادیو نمایش با صدور بیانیه‌ای اهانت رئیس جمهور فرانسه را به ساحت حضرت محمد (ص) محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است: «یکبار دیگر دست شیطان از آستین مردی بیرون می‌آید که نیت پلیدش از اولین کلمات آشکار بود.

اهانت به ساحت بزرگ مردی که در لحظه لحظه زندگی در مسیر یگانگی گام نهاده است و همواره به اخلاق خوش شهره بوده و مردمش را به این حسنه توصیه کرده است تنها از شیطان صفتانی برمی‌آید که از بزرگی و ماندگاری پیام این رسول حق هراس دارند و خود را به آب و آتش می‌زنند تا این نام «والا پیام دار» را دچار خدشه کنند، غافل از اینکه چهره پیامبر اعظم اسلام آنقدر شفاف و روشن بر تارک تاریخ حک شده است که هیچ تلاشی برای مخدوش کردن آن به انجام نخواهد رسید.

گواه این ادعا، وحدت مسلمانان از تمام جهان در حفاظت از تصویر محمد (ص)، رسول خدا است. و اینچنین است که دشمن قسم خورده اسلام ناب محمدی در هفته وحدت زمینه ساز وحدت مسلمانان می‌شود. دشمنی که آرزویش تفرقه میان گروه‌های اسلامی است.

در آستانه میلاد با سعادت پیام‌آور مهر و مهربانی و در میانه هفته‌ای که به نام وحدت نام گذاری شده است، ما هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ضمن محکوم کردن این اهانت آشکار به ساحت رسول اکرم (ص)، به بانیان این حرکت شرم‌آور یادآور می‌شویم که تلاش برای هتک حرمت این بزرگوار در تمام تاریخ بی نتیجه بوده است و بی نتیجه خواهد ماند و این آتش، تنها دامن کسانی را خواهد گرفت که یا آن‌را افروخته‌اند یا به آن می‌دمند.»

کد خبر 453175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.