استقرار اکیپ‌های خدمات شهری و آتش نشانی در ورودی‌های حرم رضوی

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از آمادگی این معاونت برای استقرار اکیپ و تجهیزات آتش نشانی در ورودی های حرم مطهر رضوی خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لزوم تأمین ایمنی در کلانشهر مشهد همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده است و تلاش کردیم تا با پراکنش یکنواخت و متناسب با رشد جمعیت و توسعه شهری، ارائه خدمات ایمنی را به طور قابل توجهی افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در موضوع ایمن سازی اماکن، اخیراً در قالب کارگروه ایمن سازی اماکن پرخطر با محوریت آتش‌نشانی و همراهی خوب دادستانی، اقدامات بسیار مطلوبی را در خصوص بازدید از اماکن پرخطر شروع کردیم؛ اما همواره برای ارتقای ایمنی و توسعه ایستگاه‌ها و تجهیزات با محدودیت‌هایی نظیر کمبود زمین به ویژه در محدوده پرتراکم و هسته مرکزی شهر مواجه هستیم ولی با همراهی خوب آستان قدس رضوی امروز این پایگاه راه‌اندازی شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: بی‌شک با راه‌اندازی این پایگاه خدمات بهتر و شایسته‌تری به زائران و مجاوران رضوی و ساکنان محدوده پیرامونی حرم مطهر ارائه خواهد شد چرا که همواره یکی از معضلات ما در موضوع ارائه خدمات ایمنی این بود که در این محدوده ایستگاه نزدیکی نداشتیم و همین امر باعث می‌شد سرعت امدادرسانی در این محدوده ایده آل نباشد.

وی تاکید کرد: معاونت خدمات شهری مشهد آمادگی دارد تا با همکاری آستان قدس رضوی نسبت به استقرار اکیپ‌های آتش نشانی در دیگر ورودی‌های حرم مطهر و همینطور با بهره گیری از ظرفیت بانوان آتش نشان، خدمات شایسته‌ای را به زائران و مجاوران علی بن موسی‌الرضا (ع) ارائه کند.

کد خبر 453170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.