نورافشانی آسمان شهر از پل آذر تا سی و سه پل

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از نورافشانی محور زاینده‌رود (از سی و سه پل تا پل آذر) و هشت نقطه از محلات منطقه به مناسبت سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به میمنت ایام خجسته هفته وحدت و در این زمان که همبستگی همه مسلمین جهان ضرورت دارد، منطقه پنج شهرداری اصفهان به همت اداره فرهنگی اجتماعی اقدام به نورافشانی از سی و سه پل تا پل آذر و هشت نقطه دیگر از محلات این منطقه خواهد کرد.

وی افزود: این اقدام عرض ارادتی به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و اقدامی برای محکوم کردن دشمنان اسلام و پاسخی به هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس پیامبر(ص) است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز ۱۷ ربیع‌الاول یکی از اعیاد مهم مسلمین و شیعیان است که باید به هر نحو ممکن نسبت به آن تعظیم کرد، تصریح کرد: با آذین‌بندی، روشنایی و نصب پرچم‌های رنگی و پرچم جمهوری اسلامی در میادین، معابر، پل‌ها، چهارراه‌ها و بزرگراه‌های منطقه برای شادی‌بخشی به شهروندان در این ایام اقدام خواهیم کرد.

رضایی تاکید کرد: از شهروندان انتظار می‌رود ضمن رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند تا همه با هم کرونا را شکست دهیم.

کد خبر 453133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.