۶ میلیون لیتر مواد گندزدا برای ضدعفونی کلانشهر اراک استفاده شد

معاون خدمات شهری شهردار اراک گفت: شش میلیون لیتر مواد گندزدا برای ضدعفونی کلانشهر اراک از ابتدای اسفندماه ماه و با شیوع ویروس کرونا در این شهر تاکنون استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، محمد عسگری در این باره اظهار کرد: در این مدت ۷۰ هزار نفر ساعت نیروی انسانی برای ضدعفونی نقاط مختلف کلانشهر اراک به کار گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی، هم اکنون ضدعفونی این شهر به صورت هدفمند و در نقاط پرخطر با جدیت دنبال می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ادامه داد: ضدعفونی مخازن حمل پسماند، جایگاه‌های سوخت، اتوبوس‌های شهری، تاکسی‌ها، وسایل بازی پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و بیمارستان‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و سایر نقاط پرخطری که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز به این نهاد اعلام شود، در اسرع وقت گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

وی ادامه داد: کمبودی در خصوص مواد ضدعفونی در کلانشهر اراک وجود ندارد و مواد اولیه مورد نیاز این امر خریداری و تأمین شده است و همه تلاش‌ها در شهرداری برای کاهش شیوع این ویروس به کار گرفته شده است.

عسگری تاکید کرد: انتظار است مردم برای کاهش شیوع این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 453114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.