ارتباط مسئولان انتظامی استان اصفهان با مردم در سامانه ۱۹۷

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حضور مسئولان فرماندهی انتظامی استان در سامانه ۱۹۷ به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه نظم و امنیت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" جواد درستکار" اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسات ارتباط مستقیم مسئولان فرماندهی انتظامی استان اصفهان با مردم که در روزهای دوشنبه هر ۱۵ روز یک بار انجام می‌شود فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه مسئولان این فرماندهی در سامانه ۱۹۷ حضور می‌یابند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری همه گیر کرونا و جهت جلوگیری از چرخه انتقال این بیماری و به منظور پیشگیری از تجمع شهروندان در محل برگزاری ملاقات مردمی از ابتدای امسال جلسات ارتباط مستقیم مسئولان فرماندهی انتظامی استان با مردم در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی به صورت تلفنی و یا با حضور حداقلی افراد و فاصله گذاری فیزیکی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم سوالات و درخواست‌های خود را به صورت تلفنی و از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ با مسئولان فرماندهی انتظامی استان در میان بگذارند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: فرمانده یا جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، رئیس پلیس راهور، معاون نیروی انسانی، رئیس مرکز گزینش و استخدام، رئیس بازرسی و فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این سامانه حضور یافته و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های شهروندان خواهند بود.

کد خبر 452984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.