تعویق دوباره، برگزاری لیگ را غیرممکن می‌کند!/ تلاش می‌کنیم مجوز حضور خبرنگاران را بگیریم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر به سمت لزوم تأخیر پیش برویم با توجه به اینکه در زمستان همواره یک سری از تعطیلات سخت مثل وارونگی هوا و سایر بحث‌ها را هر ساله تجربه کرده‌ایم و اگر چنین مسائلی بخواهد به شرایط پاندمی اضافه شود، کنترل و به پایان رساندن لیگ برایمان دشوار خواهد شد.

سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص امکان حضور خبرنگار در فصل آتی لیگ اظهار کرد: تلاش‌ می‌کنیم تا مجوز لازم برای حضور خبرنگاران را بگیریم زیرا در غیراینصورت سازمان لیگ و جامعه خبری آسیب می‌بیند. از طرف دیگر با توجه به اینکه تماشاگران به استادیوم نمی‌آیند، نیاز داریم اخبار مسابقات در جایی توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه پوشش داده شده و منعکس شود در غیر اینصورت مسابقات مفهومی ندارند.

وی افزود: اینکه در چند هفته اخیر درگیر تبعات پیک کرونا شدیم که برگزاری لیگ را تحت تأثیر قرار داد. تلاش می‌کنیم مجوزهای لازم برای حضور خبرنگاران را در مرحله اول به شکل محدود بگیریم تا بتوانیم به آرامی فضا را به سمتی ببریم که خبرنگاران به تعداد لازم، مجاز و استاندارد همیشگی به ورزشگاه‌ها بیایند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه سازمان لیگ هنوز به نتایج لازم برای حضور خبرنگاران در استادیوم نرسیده است، خاطرنشان کرد: آقای بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ تمام تلاشش را در این راستا انجام می‌دهد و همه فضا و وقت خود را در این رابطه گذاشته است، اما هنوز به نتایج لازم نرسیده است.

وی اضافه کرد: با این حال تلاش می‌کنیم برای شروع لیگ حضور خبرنگاران را داشته باشیم و اگر در هفته اول خبرنگاران حضور نداشته باشند، برای هفته‌های بعدی مجوز لازم را برای حضور آنها بگیریم؛ زیرا این مسئله برای خودمان یک نیاز است و احساس می‌کنیم تنها گروهی که جایشان در این شرایط خالی است و حق‌شان هست در ورزشگاه‌ها حضور یابند، خبرنگاران هستند.

امکان تعویق دوباره لیگ وجود دارد

مهدی درباره اینکه آیا امکان تعویق دوباره لیگ وجود دارد، تصریح کرد: امکان تعویق دوباره لیگ وجود دارد، اما بسته به نظر مدیریت بحران کشور و نظام سلامت است. اگر به شرایطی برسیم که خدای نکرده شرایط جامعه مساعد نبوده و در سطح اطمینان نباشد، مدیریت بحران و نظام سلامت کشور در این باره تصمیم می‌گیرند که تابع آن‌ها هستیم.

وی گفت: به لحاظ برنامه‌ریزی برای مسابقات مشکلی نداریم و تا زمانی که ممانعت نشود، روی اجرای برنامه‌ پایبند هستیم و آن را اجرا می‌کنیم. اگر مقام‌های مسئول به ما دستور بدهند که مثل سال گذشته بازی‌ها برگزار نشود، حرف گوش می‌کنیم، همکاری با سایر نهادها وظیفه ذاتی سازمان لیگ است و حفظ سلامت و جان هموطنان‌مان مهم‌تر است.

تعویق دوباره، برگزاری لیگ را غیرممکن می‌کند!

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که با توجه به تقویم فوتبال فشرده سال جاری، در صورت تعویق دوباره، مسابقات لیگ فشرده نخواهد شد، گفت: خیلی زیر فشار خواهیم رفت و اصلاً فضایی پیش می‌آید که برگزاری لیگ برایمان غیر ممکن شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد چون  اگر به سمت لزوم تأخیر پیش برویم با توجه به اینکه در زمستان همواره یک سری از تعطیلات سخت مثل وارونگی هوا و سایر بحث‌ها را هر ساله تجربه کرده‌ایم و اگر چنین مسائلی بخواهد به شرایط پاندمی اضافه شود، کنترل و به پایان رساندن لیگ برایمان دشوار خواهد شد.

کد خبر 452965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.