برخی گروه‌های شغلی در ۴۳ شهرستان به مدت یک هفته تعطیل می‌شود

استاندار اصفهان با اشاره به شیب صعودی تعداد بستری و مرگ و میر بر اثر کرونا در این استان ، گفت: فعالیت‌های گروه سه و چهار مانند ورزشگاه‌ها، قهوه خانه‌ها و مراکز آموزشی ۲۵ مرکز استان از جمله اصفهان از چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: جزئیات بیشتری از تعطیلی مشاغل در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

وی افزود: هفته گذشته برای ۴۳ شهرستان کشور به دلیل افزایش ابتلاء به کرونا محدودیت‌هایی اعمال شد که شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان جز این شهرستان‌ها بودند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در جلسه امروز برای ۴۶ شهرستان فعالیت‌های گروه ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته تعطیل شود که به زودی آمار شهرستان‌های مشمول این تعطیل در استان اصفهان اعلام می‌شود.

رضایی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل قرارگاه به منزله اجرایی کردن مصوبات ستاد ملی کرونا، گفت: مسئولیت این قرارگاه برعهده وزارت کشور به منظور ضرورت هماهنگی با استان‌ها است.

وی ادامه داد: متأسفانه شیب صعودی تعداد بستری و مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در استان را شاهد هستیم از این رو از مردم استان می‌خواهم در همه زمینه‌ها به ویژه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

به گفته استاندار اصفهان، فرهنگ عمومی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را باید تسری دهیم در غیر این صورت مشکل کرونا حل نخواهد شد.

رضایی اظهار کرد: ابتلاء به کرونا عیب و ننگ نیست و از مردم می‌خواهم در صورت ابتلاء به این بیماری برای سلامتی خود، خانواده و جامعه این موضوع را کتمان نکنند تا از سرعت انتقال ویروس جلوگیری شود.

کد خبر 452919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.