قصد فعالیت در سینما را دارم

بازیگر سریال "سپلشت" گفت: هم تئاتر را دوست دارم و هم به سینما علاقه دارم و امیدوارم که در آینده بتوانم کارهای سینمایی نیز انجام دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چندی پیش، مجموعه‌ای طنز به نام سپلشت به کارگردانی علی قیومی در فضای مجازی منتشر شد که توجهات زیادی را به خود جلب کرده و به موفقیتی نسبی رسید؛ به غیر از قیومی، بازیگر دیگر این مجموعه سریالی که بسیار خوش درخشید ملیکا میرتقی در نقش "شراره" بود که توجه‌ها را به خود معطوف کرد. به همین دلیل، گفت‌وگویی با این بازیگر داشتیم که آن را می‌خوانید:

ورود شما به عرصه بازیگری چطور بود؛ چگونه با آقای قیومی آشنا شدید و این زوج هنری موفق را تشکیل دادید؟

در مقطع راهنمایی بودم که برای بازیگری تئاتری تست دادم و توسط کارگردان آن گزینش شدم. از همانجا بود که علاقه خود را به تئاتر متوجه شدم زیرا علیرغم خسته شدن در کلاس درس، در تمرین تئاتر هیچ‌وقت خسته نمی‌شدم.

علی قیومی در واقع شوهر خواهر من هستند اما این مساله به هیچ وجه باعث نشد که ایشان بخاطر آشنایی و نگاه خویشاوندی با بازیگری من موافقت کند. شاید ۱۰ سال پیش بود که از ایشان درخواست کردم که در یکی از نمایش‌ها به من نقشی بدهند اما آقای قیومی تاکید داشتند که باید از همه جهت برای پذیرفتن یک نقش آمادگی داشته باشم و بالاخره پس از تمرین و پیگیری و تلاش ایشان در نمایشی با نام پاتوق ازدواج برای اولین بار با ورود من بر روی صحنه موافقت کرد. پس از آن ایشان تا حدی رضایت پیدا کرد که در نمایش بالشت و سپس در سریال سپلشت به عنوان زوج هنری در کنار ایشان قرار بگیرم و امروز این مساله از بزرگترین افتخارات هنری من است.

اولین کار مهم من پاتوق ازدواج بوده و پس از آن نیز در تئاتر بالشت بازی کردم. اولین حضور من در دنیای تصویر نیز بازی در سپلشت بود. با این حال در مدرسه هم تئاترهای مهمی را بازی کردم که جوایزی هم برد.

حضور علی قیومی در خانواده شما چه کمکی به بازیگری شما انجام داد؟

در ابتدا خانواده من با ورودم به فضای بازیگری تا حدی راضی نبودند اما بعد از اینکه به صورت جدی این مساله را دنبال کردم و آنها پشتکارم را دیدند به مشوقان اصلی من تبدیل شدند و خوشحالم که امروز خانواده‌ام زمینه‌ای را فراهم کردند که بتوانم به آرزو و هدفی که در زمینه هنر بازیگری داشتم برسم. البته ناگفته نماند که نقش آقای قیومی در میان خانواده ما یکی از تاثیرگذارترین علت‌ها بود و قطعاً وجود ایشان بود که به خوبی باعث شد فضای هنر تئاتر برای من زمینه سازی و فراهم شود.

علاقه‌ای به ادامه فعالیت در سینما دارید؟

هم تئاتر را دوست دارم و هم به سینما علاقه دارم و امیدوارم که در آینده بتوانم کارهای سینمایی نیز انجام دهم.

آیا قصد دارید در آینده با شخصی به غیر از علی قیومی کار کنید؟

قطعاً آدم‌هایی که برای کار در آینده‌ام انتخاب می‌کنم، باید زیر نظر آقای قیومی بوده و ایشان آن‌ها را تأیید کند. همینطور معیار من برای انتخاب افراد برای همکاری، باز شدن درهای پیشرفت از طریق انجام آن کار برای ارتقای زندگی حرفه‌ای من است.

واکنش‌های مردم نسبت به شخصیت شراره چگونه بود؟

تا سه قسمت اول، شخصیت شراره شناخته شده نبود، اما رفته رفته توسط مردم دوست داشته شد. برای همه سوال بود که چرا شراره در سپلشت اینقدر آرام است و چطور با مرتضی زندگی می‌کند؟

با این حال، وقتی مردم را می‌بینم، آنها شراره را دوست داشته‌اند و خودم نیز نقش شراره را بسیار دوست داشتم زیرا شخصیتی داشت که در من نبود. از کار در کنار آقای قیومی در این برنامه بسیار خوشحال هستم.

کد خبر 452825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.