۹۰ درصد ترددها در خیابان امام خمینی غیرضروری است

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا یک هفته مرکز تعویض پلاک خودروها و آموزشگاه‌های رانندگی شهرستان گلپایگان تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سبحانی امروز (شنبه) در نشست با مدیران اتحادیه‌های اصناف مختلف شهرستان گلپایگان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور دغدغه اصناف در اعمال محدودیت‌ها که هزینه تأمین امر معاش آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد قابل درک است.

وی با اشاره به بسته شدن خیابان امام خمینی شهر گلپایگان، تصریح کرد: ۹۰ درصد ترددها در خیابان امام خمینی غیرضروری و برای دور دور کردن است.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه مسئولین کشور برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم اعمال محدودیت‌ها را انجام می‌دهند، تصریح کرد: در راستای مقابله با بیماری کرونا یک هفته مرکز تعویض پلاک خودروها و آموزشگاه‌های رانندگی شهرستان گلپایگان تعطیل شد.

مجید نوری معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان با بیان اینکه گلپایگان از نظر ویروس کرونا در موقعیت فوق حاد بیماری کرونا معرفی شده است، اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی ویروس کرونا محدودیت کار اصناف گروه دو، سه و چهار اعمال شده است.

وی با بیان اینکه یک سفره‌خانه در گلپایگان به دلیل عرضه قلیان پلمب شد، گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا اتحادیه‌ها نظارت بر اصناف را افزایش دهند.

معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان با بیان اینکه اصناف رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی را به مردم تذکر دهند، خاطرنشان کرد: دادستان گلپایگان در راستای مقابله با بیماری کرونا دستور داد تا از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به داخل شهر جلوگیری شود.

در ادامه محمد شریفی رئیس اتاق اصناف گلپایگان اظهار کرد: امسال در راستای مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گشت مشترکی با همکاری نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان برای بازدید از واحدهای صنفی شهرستان تشکیل دادیم.

وی گفت: ۸۰ درصد کسبه بازار گلپایگان به دلیل بیکاری این شغل را انتخاب کردند با این وجود نیز با ابطال پروانه اصناف مواجه هستیم.

رئیس اتاق اصناف گلپایگان خاطرنشان کرد: اصناف بازار گلپایگان هنوز خسارت تعطیلی فروردین را جبران نکردند که متأسفانه مسئولان تصمیم به تعطیلی اصناف را مطرح می‌کنند و این در حالی است اصناف دغدغه پرداخت اجاره محل کار و مسکن و وصول چک بانکی دارند.

در ادامه سید عباس میرکریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان اظهار کرد: قرارگاه سلامت با نام «سردار سلیمانی» با هدف ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان مردم در راستای مقابله با بحران ویروس کرونا تشکیل می‌شود.

وی گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان محدودیت‌ها اعمال شد تا آمار کاهش یابد و مجبور به قرنطینه شدن شهر گلپایگان نشویم.

کد خبر 452791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.