کنکوری‌ها اعتراض به نتایج نهایی را اینترنتی اعلام کنند

داوطلبانی که به نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعتراض دارند از ۱۵ تا ۲۳ آبان فرصت دارند اعتراض خود را به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی آن‌ها، این سازمان امکان پاسخگویی حضوری به داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ نخواهد داشت و به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود در صورتی که در خصوص نتیجه این آزمون سؤال و یا درخواستی دارند می‌توانند از روش‌های ذیل درخواست خود را ارسال و یا سؤالات خود را مطرح کنند.

پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده‌اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته‌های دوره روزانه) را دارند باید پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی (در تاریخ ۱۵ آبان) تقاضای خود را منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سیستم پاسخگویی در درگاه اطلاع رسانی این سازمان با موضوع بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی، حداکثر تا تاریخ ۲۳ آبان به این سازمان ارسال کنند.

تقاضاهایی که برای طرح این موضوع از سایر روش‌ها و بعد از تاریخ ۲۳ آبان به این سازمان ارسال شود، قابل بررسی و پاسخگویی نخواهد بود. صرفاً مواردی که اشتباه در انتخاب رشته تشخیص داده شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در سایر موارد لازم است بعد از ثبت نام در کد رشته اعلام شده در دانشگاه یا موسسه محل قبولی از طریق آئین نامه مربوطه اقدام کنند.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سؤال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی (به جز موضوع ذکر شده در بند ۱) می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۳ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست از طریق پیام کوتاه برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه به پرتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۲۳ آبان ارسال شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 452685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.