جدیدترین عینک های هوشمند و ویژگی‌ آن‌ها

امروزه گجت‌های پوشیدنی محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است، در این میان عینک‌های هوشمند نیز تکامل پیدا کرده و قابلیت های زیادی به آن‌ها اضافه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عینک هوشمند نوعی گجت پوشیدنی رایانه‌ای است که اطلاعات را به آنچه که فرد می‌بیند، اضافه می‌کند. معمولاً این نوع عینک‌ها بی‌سیم هستند، صفحه نمایش شفاف دارند و از فناوری واقعیت افزوده (AR) پشتیبانی می‌کنند. به منظور کنترل بعضی عینک‌های هوشمند از دکمه‌های لمسی استفاده می‌شود، در حالی که برای بعضی دیگر باید به اینترنت متصل شد و با استفاده از دستورات صوتی آن‌ها را کنترل و تنظیم کرد. بعضی مدل‌های عینک هوشمند از فناوری‌های بی‌سیم مانند بلوتوث، Wi-Fi و GPS پشتیبانی می‌کنند. موضوع جالب توجه در مورد این مدل عینک‌ها این است که تعدادی از آن‌ها رخدادها و فعالیت‌های روزانه افراد را ثبت می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از عینک‌های هوشمند می‌پردازیم:

عینک هوشمند فیس بوک مدل Reality Labs Project Aria

عینک هوشمند واقعیت مجازی فیس بوک مدل Reality Labs Project Aria به سهولت انجام امور روزمره افراد کمک می‌کند. این گجت سنسورهایی دارد که قادر است صدا و ویدئو را همراه با موقعیت مکانی و ردیابی چشم ضبط کند. اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این مدل عینک هوشمند به کاربر کمک می‌کند کلیدهای خود را پیدا کند، با دوستان خود تماس بگیرد یا خطرات جاده‌ای را تشخیص دهد.

عینک هوشمند گوگل گلس اینترپرایز ۲

عینک هوشمند گوگل گلس اینترپرایز ۲ برای افراد فعال در کسب و کار بسیار مناسب است. این گجت به کاربر اجازه می‌دهد که در هر مکانی بدون کمک دست، لیست کارهای روزمره خود را مشاهده کند. همچنین این مدل عینک هوشمند به افراد کمک می‌کند از دستورالعمل‌ها پیروی کرده و عکس‌ها و ویدئوها را سریع‌تر از قبل ارسال کنند. باتری این عینک هوشمند نسبت به مدل پیشین خود پیشرفت کرده است، عمر بیشتری دارد و با استفاده از یک کابل USB-C شارژ می‌شود.

عینک درمانی با نور هوشمند PEGASI 2

عینک درمانی با نور هوشمند PEGASI ۲ به تنظیم ریتم شبانه‌روزی کاربران کمک می‌کند. به همین دلیل این محصول برای افرادی که از مشکلات خوابیدن و اختلال عاطفی فصلی رنج می‌برند، بسیار مناسب است، فقط کافی است افراد هر روز صبح به مدت ۳۰ دقیقه از این عینک استفاده کنند. پس از گذشت یک هفته متوجه خواهند شد که کیفیت خواب و خلق و خوی آن‌ها بهبود یافته است.

عینک هوشمند ضد استرس Blueberry

عینک هوشمند ضد استرس Blueberry به افراد کمک می‌کند استرس خود را بهتر مدیریت کنند. این گجت فعالیت مغزی و تپش قلب کاربر را به صورت دائمی ارزیابی می‌کند و پس از تشخیص استرس، به او هشدار می‌دهد. فناوری جدید به کاربران کمک می‌کند تا با استراحت و تغییر وضعیت فکری، استرس خود را کنترل کنند. به منظور بهره‌گیری از این فناوری، فقط لازم است اپلیکیشن Blueberry را روی تلفن همراه خود نصب کنید و عینک هوشند Blueberry را نیز روی چشمان خود قرار دهید.

عینک هوشمند سه بعدی زایس Cinemizer Plus

عینک هوشمند سه بعدی زایس Cinemizer Plus به کاربران این اجازه را می‌دهد که از رسانه‌های دیجیتال لذت ببرند. این نوع عینک‌های سبک و مؤثر دارای دو هدفون ۲.۵ میلی‌متری هستند که از دو طرف عینک به آن متصل می‌شود. با هر بار شارژ کردن باتری این گجت، می‌توان حداکثر ۶ ساعت از عینک هوشمند استفاده کرد. طراحی سبک این نوع عینک به همراه پدهای نرم سیلیکونی که روی بینی قرار می‌گیرد، استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

عینک هوشمند Solos

عینک هوشمند Solos به بهبود وضعیت ایستادن یا نشستن افراد کمک می‌کند. این گجت وضعیت بدن کاربران را هنگام ایستادن یا نشستن در نظر می‌گیرد و در صورتی که وضعیت بدن فرد در حالت نامناسبی قرار گرفته باشد، به کاربر هشدار می‌دهد. این عینک هوشمند با استفاده از فناوری Whisper Audio به بهبود کیفیت مکالمات تلفنی و تشخیص گفتار افراد نیز کمک می‌کند.

کد خبر 452609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.