از تعطیلی آرامستان‌ها تا ممنوعیت تجمعات

در این بسته خبری از لزوم تدوین برنامه جامع برف روبی در خلخال تا تشدید اقدامات مقابله با کرونا در پایانه‌های مسافربری قزوین و توزیع ۸ هزار ماسک در بین رانندگان تاکسی در خرم‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

انتصاب سرپرست جدید شهرداری رفسنجان

با پذیرش استعفای شهردار رفسنجان توسط اعضای شورای اسلامی شهر، محمد مختاری به سمت سرپرست جدید شهرداری رفسنجان منصوب شد.

ممنوعیت تجمع و همراهی با متوفی در مهاباد

کریم محمدنژاد، سرپرست شهرداری مهاباد از ممنوعیت تجمع و همراهی با متوفی هنگام تشییع در غسالخانه این شهرستان خبر داد.

آرامستان آبادان تعطیل شد

کاظم کعبی، مدیر سازمان آرامستان شهرداری آبادان با اشاره به تعطیلی آرامستان بهشت رضای آبادان از شهروندان خواست به این مکان تردد نکنند.

انجام اقدامات متنوع در حوزه ترافیک ملارد

امین رحمتی، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد با اشاره به اولویت کنترل و تسهیل بار ترافیک شهری، از انجام اقدامات متنوع در حوزه ترافیک به منظور ایمن سازی و افزایش بهره‌وری معابر شهری توسط اداره ترافیک معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد خبر داد.

لزوم تدوین برنامه جامع برف‌روبی در خلخال

فریدون بابایی، فرماندار خلخال گفت: نبود برنامه جامع برف‌روبی، از کمبودهای اصلی شهرداری خلخال در فصل بارش برف است.

عملیات تراش و روکش آسفالت میدان جهاد هشتگرد

عملیات تراش و روکش آسفالت دور میدان جهاد راستای بهبود عبور و مرور شهری توسط واحد عمران معاونت فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد انجام شد.

تشدید اقدامات مقابله با کرونا در پایانه‌های مسافربری قزوین

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از تشدید اقدامات مقابله با شیوع ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین خبر داد.

ارائه خدمات غیر حضوری شهرداری مهریز

امیرحمزه زارع زاده، شهردار مهریز از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات خود را به صورت غیرحضوری از شهرداری دریافت کنند.

شهرداری فریدون شهر اکیپ رفع سد معبر ندارد

سیدهاشم حسینی، شهردار فریدون شهر با بیان اینکه اکیپ رفع سد معبر این شهرداری به دلیل کمبود نیرو راه اندازی نشده است، گفت: اغلب تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر در ایام تعطیل سال انجام شده است که در این زمینه حکم اخطار توقیف این پروژه‌ها صادر شده است.

توزیع ۸ هزار ماسک در بین رانندگان تاکسی در خرم‌آباد

مسعود ارمغان، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به استفاده ۹۵ درصدی رانندگان از ماسک گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۸۰۰۰ ماسک و ۱۲ هزار دستکش بین رانندگان توزیع شده است.

کد خبر 452488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.