تعطیلی ۳ گروه شغلی در شاهین شهر و میمه

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اعلام شرایط حاد کرونایی، ایستگاه کنترل و غربالگری در دو ورودی شهرستان از میدان ولی عصر (عج) و از طرف پل ورودی گرگاب راه‌اندازی شد و گروه‌های شغلی دو و سه و چهار تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسفندیار تاجمیری در شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: برای کنترل و بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۷ گروه نظارت و بازرسی در شهرستان فعال شده است.

وی از اختصاص یک روز از حقوق تمامی مدیران و کارمندان اداری این شهرستان به آسیب دیدگان و حمایت از اقشار آسیب پذیر از شیوع کرونا خبر داد و گفت: این کمک‌ها تا دوشنبه هفته آینده به حساب مشترک ستاد جلب مشارکت‌های مردمی واریز می‌شود.

فرماندار شاهین شهر و میمه عنوان کرد: تشکیل قرارگاه حاج قاسم سلیمانی به ریاست امام جمعه شهرها و امام جماعت‌های مساجد اقدامی برای حمایت و کمک اقشار مختلف به کادر درمان برای آموزش و پیشگیری از کرونا است.

در ادامه حسینعلی حاجی، نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار گفت: بسیاری از مشکلات مردم به تحریم‌ها مربوط نیست و سو مدیریت‌ها در انجام ندادن بموقع کارها، تصمیم گیری ها و پاسخگویی‌های به موقع است که هزینه‌های زیادی را برای مردم و کشور تحمیل می‌کند.

وی افزود: مسؤولان باید با همراهی و تعامل برای خدمت به مردم تلاش کنند و هرگونه کوتاهی در این زمینه، ظلم به مردم، شهدا و نظام است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک ماه گذشته و در دیدار با مسئولان کشوری، یک هلی‌کوپتر برای اورژانس هوایی شاهین شهر، ۳۰ میلیارد ریال نیز برای تجهیزات بیمارستان گلدیس اختصاص داده شد و طرح بازسازی ورزشگاه ملت و مجموعه ورزشی کارگری شاهین شهر تصویب و ۱۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بازسازی فاضلاب دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار اختصاص داده شد.

کد خبر 452422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.