تسهیلات و تخفیف‌های بیمه‌ای جدید برای سربازان ماهر

روز گذشته قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان در تفاهم‌نامه‌ای مشترک با یکی از شرکت‌های بیمه، تسهیلات جدیدی را برای سربازان ماهر ایجاد کرد که مشاور عالی این قرارگاه به توضیح آن پرداخته است.

به گزارش ایمنا، سردار موسی کمالی، با اشاره به مشارکت چندین وزارتخانه، دستگاه، نهاد و … با قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح، گفت: از مدتی قبل رایزنی‌ها برای ارائه یکسری خدمات مرتبط با بیمه به جوانان در دوره سربازی آغاز شد که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده منجر به امضای تفاهم نامه‌ای مشترک با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای شد.

وی با بیان اینکه از این پس با استفاده از ظرفیت این شرکت، دوره‌های آموزشی مرتبط با بیمه برای سربازان علاقه مند به این حوزه برگزار خواهد شد، گفت: همچنین تلاش خواهد شد تا فرهنگ استفاده از بیمه در جامعه پایه گذاری شود. از طرف دیگر نیز بنا شد تا سربازان در حین خدمت و پس از آن از تخفیف در پرداخت حق بیمه‌های مختلف برخوردار شوند.

کمالی افزود: شرط بهره‌مندی از این تخفیف‌ها تاییدیه مهارتی است که از سوی قرارگاه مهارت آموزی صادر خواهد شد.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح به ایسنا گفت: همچنین بنا شد تا در صدور مجوز دفاتر بیمه و نیز جذب به عنوان کارمند و کارشناس در این شرکت، سربازانی که تحت آموزش‌های مربوطه قرار گرفته یا تاییدیه و مدرک این آموزش‌ها را دریافت کرده‌اند، در اولویت باشند.

کد خبر 452383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.