یووه بارسا بدون رونالدو/ دورتموند زنیت بدون سردار

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب هم ادامه پیدا می‌کند که در حساس‌ترین بازی هفته یوونتوس و بارسلونا به دیدار هم می‌روند

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _چهارشنبه ۷ آبان_ ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که دیدارهای بسیار جذابی پیش روی علاقه مندان است.

در گروه E کراسنودار روسیه در هوای سرد این کشور به مصاف تیم متمول چلسی می‌رود. این دیدار ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه آغاز می‌شود. در دیگر دیدار سویا در شهر خودش میزبان رنس فرانسه است این دیدار هم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. در این گروه هر چهار تیم یک امتیازی هستند.

در گروه F تیم فوتبال زنیت روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد رو در روی دورتموند آلمان قرار می‌گیرد، اما زنیت بدون سردار پا به این دیدار می‌گذارد چرا که او یک بیماری ناشناخته دارد. بازی دو تیم از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در وستفالن انجام می‌شود. در دیگر دیدار همزمان با این گروه دو تیم سه امتیازی کلوب بروخه و لاتزیو در بلژیک به مصاف هم می‌روند.

در گروه G در حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا دو تیم یوونتوس بارسلونا در تورین به مصاف هم می‌روند. این دیدار تحت تأثیر غیبت رونالدو قرار دارد چرا که او دو بار تست کرونایش مثبت شده است. سوت آغاز این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

بارسایی‌ها هم احتمالاً شرایط روحی خوبی دارند چرا که شب گذشته بارتومئو رئیس باشگاه که بد کار کرده بود استعفا داد و احتمالاً مسی از همه خوشحال‌تر است. در دیگر دیدار تیم فرانس واروش به دیدار دیناموکیف می‌رود. در این گروه بارسا و یووه با سه امتیاز در صدر هستند.

در گروه H از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه دو تیم باشاک شهیر ترکیه و پاریسن ژرمن فرانسه مقابل هم قرار می‌گیرند. هر دو تیم بدون امتیاز در قعر جدول هستند. این دیدار به میزبانی تیم ترک برگزار می‌شود. در دیگر دیدار و حساس‌ترین دیدار این گروه منچستر یونایتد و لایپزیش سه امتیازی در تائتر رویاهای منچستر دیدار می‌کنند این بازی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

کد خبر 452115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.