بنیاد «جوانمردی» در کرمانشاه راه اندازی می‌شود

شهردار کرمانشاه با تاکید بر لزوم نگاه مبنایی به حوزه فرهنگ در سطح کلان گفت: نگاه بنیادی به خصلت جوانمردی می‌تواند، ریشه همه خوبی‌ها باشد و در این راستا لزوم راه اندازی بنیاد جوانمردی در کرمانشاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیشتر دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی امروز (سه شنبه) در دیدار مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: به اثر کار فرهنگی در شهر معتقدیم و عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری را در این زمینه مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی لزوم ارائه الگوی اخلاقی به جامعه را اصلی مهم در رسالت متولیان فرهنگی شهر عنوان کرد و افزود: اخلاق باید مبنای کار فرهنگی قرار داده شود و البته نشر ارزش‌ها و اخلاق‌مداری در جامعه در اهم امور قرار گیرد.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: نگاه بنیادی به خصلت جوانمردی می‌تواند، ریشه همه خوبی‌ها باشد و در این راستا لزوم راه اندازی بنیاد جوانمردی در کرمانشاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیشتر دیده می‌شود و کار اجرایی در این زمینه با همکاری بنیاد ایران شناسی شاخه کرمانشاه آغاز شده است.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تقدیر از عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: بر تأثیر اقدامات فرهنگی و اجتماعی در شهر واقفیم و آمادگی داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه تحت مجموعه این اداره کل و نیز مجتمع‌های فرهنگی تعاملات بیشتری با شهرداری داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی تئاتر خواستار حمایت شهرداری کرمانشاه در برپایی با شکوهتر این رویداد شد.

کد خبر 452027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.