۵۷۴ آسیب دیده در ۲۳۳ حادثه امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از ارائه خدمات امدادی هلال‌احمر این استان در ۲۳۳ حادثه به ۵۷۴ حادثه دیده در مهرماه سال ‌جاری خبر داد.

علی محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان در یک ماه گذشته، اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل ۱۲۱ عملیات جاده‌ای، ۲۰ مورد خدمات حضوری، ۶۱ حادثه شهری، ۱۹ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۹ حادثه کوهستان، یک حادثه آتش سوزی مرتع و یک حادثه طوفان و یک مورد زلزله بوده است.

وی اضافه کرد: در مجموع این حوادث ۵۷۴ نفر دچار حادثه شدند و طی امدادرسانی در حوادث رخ داده ۲۲۰ نفر نجات یافتند که ۳۹ نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان شده و ۱۸۱ نفر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

محمد هاشمی تصریح کرد: ۷۲۷ نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۲۶۰ تیم امدادی به همراه ۲۲۳ دستگاه آمبولانس در این عملیات‌های امدادی حضور داشتند و نسبت به انجام ۱۶ مورد عملیات رهاسازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و خدمت رسانی به حادثه دیدگان پاسخگو بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت در سراسر شعب هلال‌احمر استان برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان آمادگی کامل دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هم استانی‌ها و هموطنان خواهد بود.

کد خبر 451994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.