۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
چه لیگ جذابی است "جزیره"!

می‌توان گفت لیگ برتر فوتبال انگلیس با افزایش تیم های مدعی، جذاب ترین لیگ فوتبالی حال حاضر در دنیاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این فصل در لیگ برتر فوتبال انگیس تیم‌ها بسیار قدرتمندتر از فصول قبل شده و با آماده سازی خود سعی می‌کنند در کنار سایر بزرگان این لیگ نمایش جذابی ارائه دهند.

حدود ۱۰ الی ۱۵ سال پیش واژه‌ "Big Four" یک اسم آشنا به گوش فوتبال دوستان و طرفداران لیگ جزیره بود. واژه‌ای که چهار قدرت لیگ جزیره را از دیگر تیم‌ها جدا می‌کرد و به همه نشان می‌داد که این تیم‌ها مدعی‌ اصلی قهرمانی در انگلیس هستند.

رفته رفته با قدرت گیری تاتنهام و سیتی و قرار گرفتن هرساله آنها بین رده‌های اول تا چهارم جدول رده بندی، این واژه جایش را به "Big six" داد.

افزایش تیم‌های باکیفیت در لیگ‌برتر باعث شد که جذابیت این لیگ در مقایسه با لیگ‌های سایر کشورها فاصله بسیاری پیدا کند و بالاتر از همه به عنوان بهترین لیگ قرار گیرد.

فقط کافی است به این نکته توجه کنید که از سال ۲۰۱۵ به این طرف در حالی که لیگ‌های آلمان و ایتالیا فقط یک قهرمان داشتند و در اسپانیا هم فقط رئال و بارسا قهرمان شدند؛ لیگ جزیره چهار قهرمان متفاوت را به خودش دیده است.

در لیگ برتر امسال شرایط حتی عجیب‌تر از سال‌های اخیر است. در هفته‌های آغازین این لیگ در حالی‌که هیچ کدام از تیم‌های big six نتوانستند با قدرت لیگ را شروع کنند تیم‌هایی نظیر اورتون و لستر و استون‌ویلا هستند که در رده‌های بالا جا خوش کرده‌اند.

این شروع جذاب لیگ و رقم خوردن نتایج پرگل این امیدواری را به هواداران فوتبال می‌دهد که از جذاب‌ترین فصل بهترین لیگ دنیا نهایت استفاده را ببرند. فقط باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل کدام تیم موفق می‌شود فاتح جام شود.

کد خبر 451691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.