محکومیت ۲ میلیاردی آهن فروش متخلف در اردبیل

محکومیت ۲ میلیاردی آهن فروش متخلف در اردبیل، وصول جریمه ۱.۴ میلیاردی پرونده قاچاق البسه در زنجان، محکومیت پنج میلیاردی برای قاچاق موتورسیکلت در آذربایجان غربی، رسیدگی ۴۸ ساعته تعزیرات مرکزی به پرونده کلان قاچاق ارز از آخرین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از حکم ۲ میلیارد ریالی برای پرونده گران‌فروشی تیرآهن خبر داد.

علی رحیمی آذر، تصریح کرد: بر اساس شکایت شاکی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد تخلف گران‌فروشی یک آهن فروش، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

وی با بیان این مطلب که برخورد قاطع با گران‌فروشی جزو وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی است، افزود: با ارجاع پرونده به تعزیرات موضوع به قید فوریت در شعبه چهارم مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و مبلغ ۵۳۱ میلیون ریال در حق شاکی پرونده محکوم شد.

وصول جریمه ۱.۴ میلیاردی پرونده قاچاق البسه در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی البسه در زنجان وصول شد.

مرتضی ممیزی، تصریح کرد: پرونده قاچاق البسه در شعب این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله و پرداخت جریمه صادر کرد.

ممیزی اظهار کرد: با قطعی شدن حکم صادره و ارجاع پرونده به واحد اجرای احکام و با پیگیری واحد مذکور، جریمه یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریالی وصول و پرونده مختومه شد.

محکومیت پنج میلیاردی برای قاچاق موتورسیکلت در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت پنج میلیارد ریالی برای قاچاق موتورسیکلت خبر داد.

محمد اقوامی اظهار کرد: مأمورین کلانتری شهرستان خوی حین گشت زنی به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک مشکوک و با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی مالک، موتور سیکلت به ظن قاچاق ضبط و گزارش به تعزیرات حکومتی شهرستان خوی ارسال شد.

وی افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان خوی با توجه به گواهی گمرک در مورد عدم مطابقت موتورسیکلت مکشوفه با اسناد ابرازی از سوی متهم و عدم ارائه مدارک، تخلف را محرز و متهم را به ضبط موتورسیکلت مکشوفه و پرداخت پنج میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رسیدگی ۴۸ ساعته تعزیرات مرکزی به پرونده کلان قاچاق ارز

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی از جریمه ۵۲ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق ارز ظرف ۴۸ ساعت خبر داد.

بهرام براری اظهار کرد: با کشف ۳۴۹ هزار و ۵۷۰ دلار آمریکا و ۹۴۶ هزار و ۵۰۰ دینار عراقی و ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده با قید فوریت انجام شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی، افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از استعلام و احراز تخلف، در مدت ۴۸ ساعت متهم را به ضبط ارز قاچاق و پرداخت ۵۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کد خبر 451620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.