گجت‌هایی که خودروی قدیمی را هوشمند می‌کند

محصولات متنوع بسیاری وجود دارد که دارندگان خودروهای قدیمی می‌توانند با استفاده از آن‌ها اتومبیل خود را به یک خودروی هوشمند تبدیل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودروهای امروزی به آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها مجهز هستند. بنابراین با گذر زمان و تولید خودروهای مدرن و هوشمند، افراد احساس می‌کنند که باید خودروی قدیمی خود را کنار بگذارند. اما خوشبختانه دارندگان خودروهای قدیمی می‌توانند با استفاده از چند وسیله جانبی اتومبیل خود را هوشمند کنند. در ادامه به بررسی تعدادی از این گجت‌ها می‌پردازیم:

آداپتور Anker ROAV SmartCharge

خودروهای مدرن علاوه بر اینکه دارای رادیوی استاندارد هستند، با استفاده از بلوتوث به گوشی کاربر متصل می‌شوند و موسیقی مورد نظر او را پخش می‌کنند، اما برای دستیابی به این فناوری لازم نیست دارندگان خودروهای قدیمی اتومبیل خود را عوض کنند، زیرا آداپتور Anker ROAV SmartCharge می‌تواند از طریق بلوتوث به گوشی آن‌ها متصل شود. همچنین این آداپتور دارای پورت داخلی USB است و می‌تواند گوشی کاربران را شارژ کند.

دستیار صورتی الکسا برای خودرو

اگر تمایل دارید خودروی شما به دستیار صوتی الکسا مجهز شود، از کیت توسعه یافته شرکت آمازون به نام Alexa Auto استفاده کنید. شرکت آمازون تلاش کرده است تا حد امکان این وسیله کوچک باشد. این گجت که قادر است دستورات صوتی کاربر را اجرا کند، از طریق کابل کمکی به خودرو متصل می‌شود.

پایه نگهدارنده موبایل به داشبورد iOttie

اگر خودروی شما به فناوری هوشمند مجهز شده و دارای پورت‌های شارژ است، حتماً این سوال ذهن‌تان را درگیر کرده است که تلفن خود را کجا قرار دهید. پایه نگهدارنده موبایل به داشبورد iOttie می‌تواند محصول مفیدی برای رانندگان باشد. این دستگاه که می‌تواند گوشی فرد را بسیار محکم نگه دارد، قابل نصب روی داشبور یا روی شیشه جلوی خودرو است. بنابراین تلفن همراه فرد کاملاً در محدوده دید او قرار خواهد گرفت. البته افراد می‌توانند از اسلات مغناطیسی حافظه CD iOttie نیز استفاده کنند. این نگهدارنده از طریق شکاف CD به داشبور یا شیشه جلوی خودرو متصل می‌شود و استفاده از آن در جاده راحت‌تر و ایمن‌تر است.

آداپتور کاست Insignia

به منظور لذت بردن از کیفیت موسیقی پخش شده در خودرو، به یک کابل کمکی مستقیم نیاز خواهید داشت، اما همه اتومبیل‌ها دارای اسلات یا آداپتور نیستند. با استفاده از آداپتور کاست Insignia، دیگر نیازی به آداپتور AUX نخواهید داشت. این گجت مانند مبدل عمل می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند موسیقی مورد علاقه خود را از طریق لپ تاپ، گوشی موبایل، پخش کننده موسیقی یا هر وسیله پخش صوتی دیگری که دارای درگاه ۳.۵ میلی متری باشد از بلندگو ماشین گوش کنند.

اینورتر InVert 130W Power

باتری اتومبیل شما می‌تواند انرژی وسایل زیادی را تامین کند. اینتورتر InVert 130W Power محصول شرکت Scosche در این زمینه بسیار مفید است و می‌تواند انرژی مورد نیاز چندین دستگاه مانند لپ تاپ، تلفن هوشمند و تبلت را به صورت همزمان فراهم کند. با استفاده از این آداپتور دیگر به دوشاخه یا ژنراتور برق اضافی نیاز نخواهید داشت.

کد خبر 451568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.