امروز در اصفهان شاهد اوج خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل هستیم

پیام ویدیویی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پخش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوم آبان_ آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ در این مراسم، پیامی ویدئویی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی، پخش شد.

وی در این پیام عنوان کرد: امروز در شهر ما، اصفهان، اوج خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل را شاهد و ناظر هستیم؛ امروز در همه خانه‌های شهر اصفهان و ایران، جشنواره حضور دارد و در تمام خیابان‌های شهر اصفهان، شاهد تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه هستیم. این جشنواره زمینه نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان را فراهم کرد.

نصر تصریح کرد: در جشنواره امسال به دلیل شرایط خاصی که در آن قرار گرفته بودیم، با ابتکار و خلاقیت همه هنرمندان و دست اندر کاران این جشنواره، مسیر خیلی خوبی را طی کرد و شاهد این بودیم که جشنواره فیلم کودک در سی و سومین سال خود متوقف نشد، بلکه پویاتر از گذشته برگزار شد. با برنامه‌های بسیار خوبی که تدارک دیده شده بود، شاهد هنرنمایی همه هنرمندان در این جشنواره بودیم.

گفتنی است که این پیام برای تجلیل از مدافعان سلامت و همچنین تحقق شعار "جشنواره برای همه کودکان"، در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) ضبط شده بود.

کد خبر 451377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.