بهبود موقت کیفیت هوای اصفهان از امروز

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی از بهبود موقت کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه خبر داد و گفت: با توحه به پایدار بودن جو شرایط برای انباشت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی استان از روز شنبه تا دوشنبه هفته پیش رو فراهم است.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، به تداوم جوی پایدار در سطح استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا همچنان پدیده غالب مناطق مرکزی استان است اما در سایر مناطق آسمان صاف و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، افزود: امشب با گذر موج ناپایدار ضعیف از روی استان، فردا جمعه وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان بهبود می‌یابد اما از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده با استقرار جوی پایدار انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

هنرمند با اشاره به کاهش یک تا ۳ درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۲۵ و سه درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور وبیابانک و چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 451243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.