واکنش امام جمعه نجف‌آباد به دستگیری زن دوچرخه‌سوار نجف آبادی

امام جمعه نجف آباد در واکنش به دستگیری زن دوچرخه سوار نجف‌آبادی گفت: اقدام هنجارشکنانه این زن در راستای اهداف دشمنان است و فعلاً در حال بررسی مقصران اصلی این امر هستیم و نمی‌توانیم کسی را به صورت کامل متهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با واکنش به کشف حجاب خانم دوچرخه‌سوار در شهر، اظهار کرد: دو روز قبل در آستانه اذان ظهر، اتفاق زشت و ساختارشکنانه‌ای بر خلاف عرف و شرع در میدان اصلی شهرستان نجف آباد که شهر عالمان و شهدا است رخ داد و ویدئو آنکه با برنامه‌ریزی قبلی در فضای مجازی منتشر شد و به سرعت در سراسر دنیا پخش شد. فعلاً در حال بررسی مقصران اصلی این امر هستیم و نمی‌توانیم کسی را به صورت کامل متهم کنیم.

وی افزود: قطعاً در چنین شهر شهیدپرور و مقاوم پروری که زنان رشید و غیرتمندی را پرورش داده که در دوران انقلاب و دفاع مقدس حضور داشته اند، با برنامه‌ریزی قبلی و حساب شده این شهر را برای عمل زشت خود انتخاب کردند که مردم با یک حرکت خودجوش به سرعت در برابر این اقدام ایستادند. بدون اینکه مسئولان از کسی دعوت کنند، خود مردم از همه اقشار و حتی جوانان و دوچرخه‌سواران خانم با رعایت کامل نظم و پروتکل‌های بهداشتی برای محکومیت این اقدام به صحنه آمدند.

امام جمعه شهرستان نجف آباد تاکید کرد: در حال حاضر علی‌رغم اینکه مردم با مشکلات فراوان از جمله مشکلات اقتصادی و شیوع بیماری کرونا و بی عدالتی‌ها و تبعیض‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، اما نسبت به این ماجرا واکنش نشان دادند؛ زیرا می‌دانند دشمن می‌خواهد با اعمال تحریم‌ها و فشار بر مردم ایران دین، شرف، حیثیت و غیرت مردم را بگیرد. پیامبر اکرم می‌فرمایند "اگر در جامعه‌ای حیا برداشته شود، آرام آرام دین نیز از آن برداشته می‌شود" به همین دلیل بود که مردم نجف آباد هوشمندانه به میدان آمدند و این اقدام را محکوم کردند.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی از خانمی در شهرستان نجف آباد به سرعت در فضای مجازی منتشر شده که در حین دوچرخه سواری حجاب خود را از سر بی‌می‌دارد.

کد خبر 451215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.