عذرخواهی شهردار مشهد بابت تاخیر در افتتاح پارکینگ آزادی

شهردار مشهد با بیان اینکه پروژه پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی سر موعد مقرر به پایان نمی‌رسد، از شهروندان مشهد عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«مردم خوبِ مشهد، سلام

از روزی که اعلام کردم توی تمامی پروژه‌های عمرانی مون باید تابلوی روزشمار تا پایان عملیات اجرایی نصب بشه این دومین باری هست که طبق برنامه نتونستیم کار رو به سرانجام برسونیم.

طی دو سال گذشته، بعد از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید ناصری که با ۱۱ روز تأخیر به بهره برداری رسید، حالا پروژه پایانه و پارکینگ زیر سطحی آزادی سر موعد مقرر به پایان نمی‌رسه؛ قبل از هر توضیحی از همه شما همشهریان عزیز صادقانه عذرخواهی می‌کنم‌. هر چند که همه تلاش‌ها انجام شد تا بتونیم این پروژه به رغم حدود شش ماه تعطیلی در طول مدت انجام (به دلیل تعارضات تأسیسات گاز، آب، مخابرات و … در زیر سطح اجرای پروژه و البته شیوع ویروس کرونا) سر موعد به بهره‌برداری برسونیم که متأسفانه نشد.

به امید خدا با تلاش شبانه‌روزی و سه شیفت همکارانم در معاونت حمل و نقل، عمران و ترافیک شهرداری مشهد بتونیم پروژه رو تا آذرماه به اتمام برسونیم و در اختیار شما شهروندان نازنین بگذاریم.

درباره پارکینگ هوشمند آزادی هم باید بگم که با افتتاح این پروژه که با زیربنای ۴۴ هزار متر مربع و ظرفیت ۸۰۰ خودرو در حال انجام هست، بخش مهمی از دغدغه بزرگ نبود جای پارک برای حضور همشهریان عزیز در پارک ملت، رفع خواهد شد.»

کد خبر 451114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.