لیگ بیستم؛ نخستین لیگ برتر بدون سرمربی خارجی

پانصد و هشتاد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از کودکی نه قرمز بودم نه آبی" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های مهدی مهدی پور دارد. مهدی پور گفته دوست ندارد حالا که به استقلال پیوسته است، بگوید از کودکی استقلالی بوده و این مسائل را مطرح کند. او اظهار کرده: واقعیت این است که از کودکی نه طرفدار استقلال و نه پرسپولیس بودم. از سنین پایین و از ۸-۹ سالگی در آکادمی سپاهان رشد کردم و بعد به ذوب‌آهن رفتم و این حضور باعث شد استعدادم شکوفا شده و خودم را نشان دهم. واقعاً از کودکی طرفدار هیچ تیمی نبودم و همواره در هر تیمی بازی کرده‌ام، طرفدار آن شده‌ام.

"محسن ربیع خواه در حوالی ذوب آهن" تیتر دیگری از این رسانه است که به شایعه پیوستن احتمالی ربیع خواه به ذوب آهن پرداخته است. محسن ربیع خواه پس از دریافت رضایت نامه از پرسپولیس، مذاکراتی را با مدیران باشگاه ذوب‌آهن انجام داده تا در صورت توافق طرفین برای این تیم به میدان برود. مذاکرات ربیع خواه و مدیران ذوب‌آهن روند مثبتی داشته و با توجه به نیاز سبزپوشان در پست هافبک دفاعی، مدیران باشگاه اصفهانی از نظر فنی با این انتقال مشکلی ندارند. با این حال تصمیم نهایی در این خصوص به رحمان رضایی سپرده شده است.

"اولین لیگ برتر فوتبال بدون سرمربی خارجی" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به عدم حضور سرمربیان خارجی در لیگ فوتبال در فصل پیش رو دارد. با گذشت ۲۰ سال از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، برای اولین بار شاهد برگزاری دوره‌ای از این بازی‌ها هستیم که هیچیک از تیم‌های حاضر در آن از مربی خارجی سود نمی‌برند تا با نیمکت‌های صد در صد ایرانی فصل بیستم لیگ برتر را آغاز کنند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 451095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.