چشم انداز فولادمبارکه کارخانه هوشمند در کلاس جهانی است

مدیر عامل شرکت ایریسا با بیان اینکه ملاک برتری در ۵ سال آینده، محصول و ارزش افزوده آن است، گفت: فولاد مبارکه امروز در مسیر تحول دیجیتال و تولید محصولات متنوع قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول سرائیان امروز چهارشنبه _ ۳۰ مهرماه_ در افتتاحیه دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال که به همت فولاد مبارکه برگزار شد، اظهار کرد: تحول دیجیتال در هر صنعتی نامی به خود اختصاص داده است، فناوری دیجیتال صنعت را متحول می‌کند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های فولاد مبارکه در سال ۹۹ فرهنگ سازی و آموزش نیروی انسانی بود که بر این اساس دوره‌ای که یکی از پروژه‌های هفتگانه طرح تحول است، برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت ایریسا گفت: تبدیل شدن فولاد مبارکه به یک کارخانه هوشمند در کلاس جهانی، در افق ۱۴۰۴ هدف نهایی طرح تحول دیجیتال است.

سرائیان افزود: این دوره، دوره‌ای صرفاً نظری نبوده و باید تجارب عملی، بر اساس تجارب بین‌المللی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شود؛ اگر بتوانیم نوع نگاهمان به تکنولوژی را تغییر دهیم موفقیت بزرگی کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بنابراین با زمان، انرژی، منابع و پول کمتر، کیفیت، سود، ارزش و ایده بیشتری خواهیم داشت که نتیجه و خروجی تحول دیجیتال است.

مدیر عامل شرکت ایریسا گفت: هدف این دوره توانایی تولید محصولات متنوع در کلاس جهانی با دارایی‌های کنونی آن‌ها است.

فولاد مبارکه همواره برای کل کشور الگو بوده است

سرائیان افزود: چشم‌انداز فولاد مبارکه کلاس جهانی است، سطح این دوره نیز باید کلاس جهانی باشد. فولاد مبارکه همواره برای کل کشور الگو بوده و می‌تواند در مسیر تحول دیجیتال حرکت کند.

وی با اشاره به استارتاپ‌های بزرگ دنیا در صنعت فولاد گفت: خدمات بلاکچین، واردکردن داده‌های تولید کربن و مصرف استاندارد برای دریافت گواهی استاندارد و تولید پودرهای فلزی دستگاه‌های پرینت سه بعدی از جمله خدمات این شرکت‌ها است.

مدیرعامل ایریسا گفت: یکی دیگر از اولویت‌های طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه، افتتاح مرکز نوآوری نقش آفرینی و بهره‌گیری از شرکت‌های نوپا در دانشگاه تهران است.

وی با بیان اینکه امروز فولاد مبارکه در نقطه عطف تاریخی قرار گرفته است، گفت: اگرچه امروز این شرکت از نظر تولید فولاد رتبه برتر را در اختیار دارد، اما ملاک برتری در ۵ سال آینده، محصول و ارزش افزوده آن است. بنابراین مدیران شرکت فولاد مبارکه باید در راستای هوشمندسازی این مجموعه تلاش کنند.

کد خبر 451045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.