مشکلات طرح تفصیلی مردم خرم‌دره را رنج می‌دهد

شهردار خرم‌دره گفت: مشکلات مربوط به طرح تفصیلی، مردم خرم‌دره را رنج می‌دهد.

به گزارش ایمنا، امیرهوشنگ نوری‌آرا با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که شهرداری این شهر در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند و مردم خواهان رفع آن هستند، مشکلات مربوط به طرح تفصیلی شهر است، اظهار کرد: بخش زیادی از مراجعات به شهرداری برای حل مشکلات مربوط به طرح تفصیلی است.

وی پروانه‌های صادر شده در سال‌های گذشته را یکی از دلایل افزایش مشکلات طرح تفصیلی خرم‌دره عنوان کرد و گفت: پروانه‌هایی که شهرداری در سنوات گذشته صادر کرده در فرآیند طرح تفصیلی تبدیل به کاربری‌های مغایر و مندرج در پروانه صادره شده است.

شهردار خرم‌دره با بیان اینکه همین موضوع حقوق مکتسبه برای مالکان ایجاد کرده است، ادامه داد: این پروانه‌ها دردسرهای زیادی نیز برای مردم به دنبال داشته است.

نوری‌آرا با بیان اینکه در حال حاضر قطعاتی در شهر خرم‌دره داریم که ۷۰ تا یکصد متر زمین است که سه طرف آن بنای مسکونی احداث شده است، گفت: علی‌رغم این امر در طرح تفصیلی قطعه فوق علی‌رغم مساحت کم و ساخته شدن اطراف آن با عنوان کاربری زراعی تعریف شده است.

وی یادآور شد: تعداد این مغایرت‌ها زیاد است که همین امر انرژی و وقت زیادی را از شهرداری و شهروندان می‌گیرد.

شهردار خرم‌دره با اشاره به اینکه در جلسه‌ای که با حضور استاندار زنجان در خرم‌دره برگزار شد، از محل بازآفرینی، قیر به شهرداری اختصاص یافت، ادامه داد: وجود معابر و کوچه‌های خاکی یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان خرم‌دره است تا جایی که خرم‌دره ۴۰۰ کوچه و معبر خاکی دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 451038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.